Etický orgán, ktorý na Slovensku sleduje morálnosť reklamy, Rada pre reklamu, posudzoval tento mesiac šesť reklám, na ktoré prišli sťažnosti.
Na stôl Komisie sa dostala známa reklama spoločnosti Calzedonia, ktorá je takmer každý rok v hľadáčiku Rady pre reklamu. K reklame sa vyjadroval aj Róbert Slovák, prezident Klubu reklamných agentúr na svojom blogu. Sťažovateľovi prekážalo, že reklama degraduje postavenie žien a zobrazuje ženu ako sexuálny objekt.
Komisia si myslí, že reklama je v poriadku a sťažnosť uznala na neopodstatnenú.
"Reklama nezobrazuje sexuálne stimuly, poddajnosť ani čiastočnú nahotu nevhodným spôsobom a ani nevykresľuje modelku – ženu dehonestujúcu, či len ako sexuálnu atrakciu. Zobrazenie modelky je v súlade s požiadavkami," píše sa v stanovisku.
Ďalšie sťažnosti nájdete na stránke Rady pre reklamu.