„Vianoce sú jednou z mála príležitostí v roku, kedy máme čas na svojich blízkych a užívame si spoločne strávený čas. Najmä počas takýchto výnimočných chvíľ si radi doprajeme kvalitné nápoje, medzi ktoré Pepsi s cukrom určite patrí,“ hovorí Michal Šlechta, brand manažér značky Pepsi na SR a ČR. Práve na pravej chuti Pepsi s cukrom, ktorú spoločnosť uviedla tento rok, postaví Pepsi celú vianočnú kampaň. Jej myšlienkou je, podľa slov Michala Šlechtu, podporovať a šíriť pozitívne emócie a vyčariť úsmev na tvári.
Vianočná kampaň prebieha v televízií v rámci JOJ Group, v online a na miestach predaja. Pokračovať bude netradičným vianočným stromčekom v OD Eurovea v Bratislave. To, ako bude stromček dizajnovaný spoločnosť zatiaľ nekonkretizovala. Spotrebitelia však budú môcť prostredníctvom jeho od začiatku decembra posielať odkazy svojim blízkym. Súčasťou stromčeka bude totiž veľkoformátová LCD obrazovka, ktorá tieto správy verejne odvysiela.
Na špeciálne vytvorenej webovej stránke bude stačiť zadať svoj odkaz a konkrétny čas zobrazenia a správu odoslať. Odkazy bude možné sledovať nielen priamo na stromčeku, ale aj na webovej stránke cez streaming.
Vizitka kampane:
Timing: 11/2016 – 01/2017
Mediálne nasadenie: TV, online, event, instore visibility, PR
Reklamná agentúra: Mark/BBDO
Digitálna agentúra: Triad
Produkčná agentúra: Ritual Communication