Poštová banka naštartovala proces modernizácie a s ním aj zmenu stratégie, ako obchodnej, tak marketingovej a PR. Ako Stratégie informovala Poštová banka, práve toto je dôvod, prečo má banka nový komunikačný tím. PR oddelenie povedie od 1. decembra Jana Jarošová, ktorá sa v oblasti médií pohybuje od roku 2001. Deväť rokov pracovala ako ekonomická redaktorka, neskôr pôsobila v PR agentúre ako senior consultant a od roku 2014 bola hovorkyňou slovenskej pobočky J&T banky. „Poštová banka práve píše novú kapitolu vo svojom pôsobení. Teším sa, že budem súčasťou tohto príbehu a budem ho môcť s mojim tímom rozprávať verejnosti," hovorí Jana Jarošová.
Na post vedúcej Oddelenia marketingovej komunikácie nastupuje Silvia Wenderlová, ktorá bola 7 rokov zodpovedná za marketingové oddelenie v sieti predajní Klenoty Aurum. „Podieľať sa na komunikácii jednej z najväčších bánk na Slovensku je určite výzvou. Verím, že moje doterajšie pracovné skúsenosti v kombinácii so silným interným tímom posunú komunikáciu tým správnym smerom,“ hovorí Silvia Wenderlová.
Riaditeľom odboru komunikácie a PR aj naďalej zostáva Miroslav Verner, ktorý strategicky vedie obe tieto oddelenia. Do Poštovej banky nastúpil v júli tohto roku s cieľom naštartovať nové komunikačné smerovanie.
Katarína Kližanová Rýsová, ktorá bola poverená vedením PR oddelenia banky v júli tohto roku, spolupracuje s Poštovou bankou od začiatku na externej báze a na vybraných projektoch bude pokračovať.