StoryEditorModelka bojuje, aby bolo v reklame viac ľudí čiernej pleti. Zmenila kampane známych značiek
Chce poukázať na to, že módny priemysel obchádza modelky tmavšej pleti.
Deddeh Howard znovu vytvorila zábery z kampaní značiek ako Chanel, Dolce&Gabbana, či Calvin Klein. A to tak, že sa nechala nafotiť presne v tej póze, ako ukazuje kampaň.
Takto reaguje na nedostatok rasovej rozmanitosti na mólach a billboardoch. Na svojej webovej stránke píše o vlastných skúsenostiach s modelingovými agentúrami, ktoré ju nechceli najať napríklad preto, že už jednu alebo dve modelky s tmavšou pleťou zastupovali. Deddeh Howard dúfa, že jej projekt napomôže zmene vo vnímaní krásy a že rôznorodosť bude konečne chcená.
01 - Modified: 2025-11-18 11:54:57 - Feat.: - Title: Jozef Lipa: Je to strašidelné, ale zároveň sa teším, čo nám ešte AI do reklamnej produkcie prinesie
02 - Modified: 2025-10-29 09:48:01 - Feat.: - Title: Na aké televízne reklamy sa najviac sťažovali diváci kedysi a na ktoré dnes?
03 - Modified: 2024-03-04 14:22:09 - Feat.: - Title: Sociálne médiá ako hnacia sila ekonomického rastu a konzumu
04 - Modified: 2024-01-08 09:00:00 - Feat.: - Title: Umelá inteligencia do produkcie spotov zatiaľ nezasiahla
05 - Modified: 2023-12-28 23:00:00 - Feat.: - Title: Alex Prochyra:,,Biznisy, ktoré pozvú svojich zákazníkov do hrdinského príbehu rastú."