StoryEditor

Tieto slovenské reklamy uspeli v zahraničí

16.12.2016, 08:24
Autor:
ebeb
Prinášame prehľad reklám, ktoré ocenili v súťažiach v zahraničí.

Bilancovanie roka pokračuje. Tentokrát sme sa v Stratégiách pozreli na slovenské reklamy, o ktorých bolo počuť aj vonku a získali ocenenie na niektorej zo zahraničných súťaží. Celkovo dostalo ocenení 9 slovenských reklám. Pozrite si, ktoré to sú. 

Jandl

Súťaž: Epica

Ocenenie: Bronz

Agentúra pripravili printové vizuály, v ktorých vyzýva, aby rodičia „vrátili“ deti spred obrazoviek do prírody.

Epica Awards

Epica Awards

Epica Awards

Jandl

Súťaž: Piaf

Ocenenie: Bronz

Kampaň, ktorá získala aj canneske ocenenie, ktoré je jedno z najvyšších svetových, aké vôbec môžú tvorcovia reklamy dostať. Spoty hovorili, prečo si máme kúpiť na cestovanie kvalitné kufre. Pretože jednoducho nikdy nevieme, ako nešťastného alebo naštvaného nosiča batožín na letisku dostaneme.

Wiktor Leo Burnett

Súťaž: Epica

Ocenenie: Striebro

Z retro kampane vyhral spot s názvom Hrdosť, ktorý bol vytvorený ako pôvodné spoty, na ktoré sme boli zvyknutí v 70tych rokoch.

Wiktor Leo Burnett

Súťaž:

Cannes Lions (bronz)

Golden Hammer (zlato)

Jedno z najvyšších ocenení, ktoré získala vôbec slovenská reklama, je z Cannes. Tento rok sa to podarilo agentúre Wiktor Leo Burnett. Ide tak o druhé ocenenie vôbec z tejto súťaže v histórii slovenskej reklamy. Dostal ho spot, v ktorom zhudobnili výkyvy na burze. Každá významná udalosť dostala svoj tón, spolu vytvorili skladbu. Doslova.

Wiktor Leo Burnett

súťaž: Golden Drum

Ocenenie: Striebro

Agentúra pomocou Periskopov pomohla dostať sa do podzemných jaskýň a zažiť ich plnú krásu na zemskom povrchu.

 

MADE BY VACULIK

Súťaž: Piaf (bronz)

Golden Hammer (striebro)

Známa kampaň, v ktorej agentúra pre Tesco pripravila zábery na zeleninu v jej pravej podobe z predajne. Zábery boli potom použité v reklame na verejných miestach. Takto chceli povedať, že reťazec ponúka čerstvé potraviny.

Zaraguza

Súťaž:

Golden Hammer (zlato)

Euro Effie (zlato)

Kampaň, ktorú netreba predstavovať a ktorá nám internety zaplnila šušlajúcim psom Tuna.

Zaraguza

Súťaž: Golden Drum

Ocenenie: zlato

Z kampane Fofola získala samotné ocenenie i projekt s klávesnicou, teda aplikácia, vďaka ktorej sme si mohli písať vo fofolštine.

Palko Bartoš (dizajnér)

Súťaž: ADC Europe

Ocenenie: striebro

Dizajnér Palko Bartoš dostal ocenenie za to, ako navrhol vizuály festivalu Grape.

Grape.sk

01 - Modified: 2022-07-26 11:14:34 - Feat.: - Title: KRAS pozýva reklamné agentúry, aby sa zapojili do TAAS 02 - Modified: 2021-12-10 19:29:58 - Feat.: - Title: Tri slovenské agentúry zabodovali na medzinárodnej súťaži Epica Awards 03 - Modified: 2021-11-25 11:41:43 - Feat.: - Title: Ocenenie na Epica Awards môžu tento rok získať štyri slovenské agentúry 04 - Modified: 2020-04-12 09:04:19 - Feat.: - Title: Slovenské agentúry sú finalistami na súťaži v New Yorku 05 - Modified: 2020-02-13 11:14:00 - Feat.: - Title: Zlaté pecky 2019 sú rozdané. Ocenenie získali štyri slovenské agentúry
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
22. november 2024 12:12