Fanúšikovia Adidas Originals už dlhšie čakali na novú spoluprácu medzi Adidas Originals a módnym návrhárom Alexandrom Wangom. A nakoniec sa dočkali. Kolekcia ale nebola predstavená, ako by ste čakali, ale išli na to presne opačne.
Pár dní pred spustením predaja sa po New Yorku objavili plagáty, na ktorých boli útržky z emailovej komunikácie medzi Wangom a Adidas. Mená a iné dôležité veci boli začiernené. Deň pred Wangovou prehliadkou na New York Fashion Week plagáty niekto opečiatkoval menom človeka z Wangovho tímu. Pár hodín pred prehliadkou a oznámením spolupráce s Adidas Originals sa na plagátoch objavilo už aj logo. A to nie je všetko.
Nasledovali plagáty, na ktorých boli uvedené tri miesta v New Yorku a čas. Na týchto miestach si ľudia mohli kúpiť kolekciu Alexandra Wanga. Na tom by stále nebolo nič čudné. Na mieste však našli kamión s obráteným logom a v ňom oblečenie zabalené v čiernych vreciach na smeti. Ťažko povedať, či si autori „nekampane“ boli istí reakciu ľudí, každopádne vyšla. Ľudia doslova šaleli.
Kreatívny riaditeľ Ferdinando Verderi pre portál fastcocreate.com povedal: „Myslel som, že najlepším spôsobom, ako učiniť zadosť tejto kolekcii, bude spochybniť status quo toho, ako sa zvyčajne takéto kolekcie predávajú. Nebolo to len niečo rušivé, ale aj prevratné. Tak ako aj s logom - chceli sme vymeniť typické formy uvádzania limitovaných kolekcií.“
Výsledkom boli zástupy fanúšikov na určených miestach a neuveriteľný úspech uvedenia kolekcie, ktorý by sa len reklamou bez akcie nedal dosiahnuť. Správy o kolekcii si medzi sebou komunita nadšencov šírila prostredníctvom sociálnych sietí. Kampaň sa rozhodne zapíše medzi najlepšie v uplynulom roku.