StoryEditor

Toto sú problémy, pri ktorých zadávatelia siahajú po marketingovom prieskume

02.02.2017, 10:51
Autor:
rmrm
Na Slovensku ho využíva až 79 % marketérov.

Spoločnosť Kantar TNS a Stratégie sa exkluzívne pýtali zadávateľov, do akej miery a kedy využívajú marketingový prieskum, a aký je jeho podiel na celkovom rozpočte na marketingovú komunikáciu.

Ako vyplýva z odpovedí marketérov, v rámci prieskumov najviac skúmajú značky a komunikáciu. 16 % zadávateľov zároveň tvrdí, že marketingový prieskum nerealizuje ani inhouse ani s agentúrou.

Výlučne so špecializovanou agentúrou spolupracuje 37 % marketérov.

50 % marketérov využíva služby prieskumných agentúr a zároveň realizuje DIY prieskumy (N=30).

Vývoj výdavkov na marketingový prieskum

Kantar TNS

​Podiel marketingového prieskumu na celkovom rozpočte zadávateľov

Kantar TNS

​Pri riešení akých problémov a úloh využívate marketingový prieskum?
Kantar TNS

Kantar TNS

01 - Modified: 2017-01-24 10:28:06 - Feat.: - Title: Rok 2016: Tieto firmy minuli na reklamu na Slovensku najviac 02 - Modified: 2017-01-11 15:04:52 - Feat.: - Title: Pýtame sa marketérov: kedy siahate po marketingovom prieskume? 03 - Modified: 2016-11-28 10:39:46 - Feat.: - Title: Pýtame sa marketérov: Aký bude rozpočet na marketingovú komunikáciu 2017? 04 - Modified: 2016-11-03 11:33:32 - Feat.: - Title: Pýtame sa marketérov: aké formy direct marketingu využívate?
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
02. máj 2024 03:52