Čo motivovalo spoločnosť Wolt k otvoreniu kamennej predajne v Bratislave, pre Stratégie približuje Jana Jarošová, Communications Manager for CE: „Vo Wolte vidíme rastúci dopyt po okamžitej donáške nielen hotových jedál, ale rastie aj podiel objednávok doplnkového tovaru, predovšetkým potravín. A tento trend je citeľný v celej Európe. Na Slovensku máme momentálne v ponuke niekoľko potravinových prevádzok - Žabka, Starý otec, Náš dvor - Farmárske potraviny atď.“
Podľa jej slov Wolt týmto krokom podporuje víziu, s ktorou vstupoval na trh: „Byť obchodným domom v mobile, s kvalitnou okamžitou donáškou čohokoľvek, čo sa zmestí do kufra auta alebo tašky kuriéra.“ Prvým krokom bola donáška jedla, ktorá sa teraz rozširuje o stabilnú ponuku ďalších tovarov - potravín, kvetín, drogérie, cukroviniek, kníh atď.
„Prinášame na trh už osvedčený koncept expresnej donášky, tzv. dark store, ktorý na Slovensku, na rozdiel od iných trhov, nemá zatiaľ priamu konkurenciu,“ dodáva Jana Jarošová. Samotný Wolt Market, podľa jej slov, dáva možnosť dosahovať a samostatne manažovať expresnú donášku nie len do 30 minút, ale do 20, či 15 minút.
Nová predajňa bude mať v ponuke približne 2000 položiek potravín a drogistického tovaru. Ponuka sa bude postupne rozširovať podľa preferencií zákazníkov.
Po centre hlavného mesta budú Wolt Market otvorené aj v ostatných jeho častiach. Okrem toho Wolt plánuje, počas budúceho roka, hľadať lokality aj v ďalších slovenských mestách, v ktorých ponúka svoju donášku. Teda v Trnave, Nitre, Banskej Bystrici, Košiciach, Žiline a Prešove. Bude sa to týkať aj ďalších 4 slovenských miest, ktoré do konca roka pre Wolt zákazníkov otvorí.
Prvé dodávateľské predajne otvoril Wolt v minulom roku vo Fínsku a Grécku. Objem dodávok prekročil očakávania a celkovo podporil retailový segment v ponuke Woltu.