V Stratégiách sme vybrali top 10 videí, ktoré na slovenskom Facebooku ľudia zdieľali najviac počas roka 2016. Pozrite si, ktoré to sú. Najväčší podiel videí, ktoré ľudia medzi sebou šíria, sú od samotných mediálnych portálov. Medzi značkami je to Lidl či Tipsport. Za prvou desiatkov sa nachádza Kofola so svojimi videami so psom Tunom.
Údaje sú zozbierané z nástroja Zoomsphere, zber dát január 2016 - december 2016, vzorka: vyber Top 100 zadávatelov reklamy, Stratégie.
10. Nový Čas
Krátke video, v ktorom sa niekto v pondelok ráno cítil ako ľadový medveď.
- Nový Čas
Ľudia pozerali aj video, v ktorom mladom chlapcovi oznámili, že bude mať súrodencov.
- Rádio Expres
A ľudia sledovali, ako dve autá balancujú na kladke.
- Lidl Slovensko
Lidl pokračuje vo svojej stratégií varenie a zdá sa, že funguje aj na Facebooku.
- Nový Čas
Ukážka, ako sa otcovia hrajú so svojimi deťmi, sú síce zo zahraničia, ale fungujú aj u nás.
- Nový Čas
Ďalšie video s deťmi.
- Nový Čas
Krátke videá s vtipom sú zaručeným ťahákom zdieľanosti.
- Rádio Expres
Azda najmilšie video za rok 2016, ako sa starší súrodenec stará o mladšieho.
- Rádio Expres
Ľudia nezmeškali ani ukážku, ako otec skáče na trampolíne.
- Tipsport
Najzdieľanejšie video stojí fakt za to vidieť.