Tak ako obdobie vianočných reklám vyhrala poľská reklama, teraz sa z víťazstva, zdá sa, môže tešiť Británia.
Valentínska reklama koluje internetom a vyslúžila si pozitívne reakcie. Ak však čakáte reklamu plnú bozkov a objatí, budete sklamaní. Naopak, reklama je na svoje pomery celkom drsná, dokonca máte pocit, že v nej ľudia umierajú. Tí sú však iba nešťastne zasiahnutí Amorovým šípom, a ten sa nie a nie trafiť do správnej osoby.
Reklama je na známu čokoládovú pochúťku od Mars, respektívne značky z portfólia Galaxy. Amor trafí správnu osobu, až keď sa v uponáhľanom svete zastaví a vychutná si chvíľku so sladkou čokoládou.
Nápad je z dielne britskej agentúry AMV BBDO a nesie odkaz: Menej sa ponáhľajte, viac cíťte.
O tom, ako značky využívajú presne opačný atribút, ako by ste čakali, písal aj odborník Pavol Minár z Istropolitana Ogilvy vo svojom pravidelnom blogu, ktorý nájdete iba u nás. Pozrite si, ako napríklad výrobca špenátu trúfalo vo svojej reklame prizná, že je skrátka nechutný ako všetky ostatné.