Zlatý Bažant, ktorý sa minulý rok preslávil nanovo vyrobeným produktom Zlatý Bažant ’73, má novú agentúru, ktorá sa bude starať o digitálny marketing a social médiá. Celá komunikácia po novom prejde pod Wiktor Leo Burnett.
Agentúra prišla s launchom nového produktu a zastrešuje ATL kampane od roku 2015, teraz bude mať na starosti aj komunikáciu v online. Tú doteraz zastrešovala agentúra Zaraguza, napríklad, keď propagovala event v digitálnom prostredí.
“Už počas minuloročných úspešných kampaní prichádzala agentúra často s rozpracovaním nápadov aj do onlinu a na social, pričom viacero ideí sme nakoniec aj realizovali. Tento integrovaný prístup ku kampaniam navyše prináša synergie v kreatíve, v samotnej exekúcii aj v každodennej efektívnej komunikácii, čo vnímame veľmi pozitívne,“ znie vysvetlenie od Marcela Malého, brand managera značky Zlatý Bažant k výberu agentúry.
Čítajte tiež: