StoryEditor

Projektová líderka Olympijského festivalu: Alfou a omegou sú ľudia. S dobrým tímom zvládnete všetky výzvy

15.09.2021, 17:00
O tom, ako vzniklo a ako prebiehalo prvé veľké „živé“ podujatie pre verejnosť v covidovej ére, sme sa rozprávali s Alexandrou Kubizniakovou, account directorkou agentúry Leopard production a projektovou líderkou festivalu.

Súčasne s letnými olympijskými hrami v Tokiu prebiehal na Slovensku Olympijský festival, ktorý si pripísal viaceré prvenstvá. Okrem toho, že bol prvým takýmto typom festivalu na Slovensku, bol aj najdlhším eventom, aký sa u nás doposiaľ konal.

Sedemnásťdňový festival plný športu a kultúrneho programu realizovala agentúra Leopard production v spolupráci s BeCool Catering pod záštitou Slovenského športového a olympijského výboru. O tom, ako vzniklo a ako prebiehalo prvé veľké „živé“ podujatie pre verejnosť v covidovej ére, sme sa rozprávali s Alexandrou Kubizniakovou, account directorkou agentúry Leopard production a projektovou líderkou festivalu.

SOŠV

SOŠV

Olympijský festival bol po viac ako roku prvým podujatím, ktoré privítalo masu návštevníkov. Kedy sa začal a ako dlho trval?

Začal sa 23. júla otváracím ceremoniálom v deň otvorenia olympijských hier v Tokiu a prebiehal počas celých hier až do záverečného ceremoniálu 8. augusta. Festival v areáli x-bionic® sphere v Šamoríne bol otvorený pre návštevníkov počas 15 dní každý deň od desiatej ráno do desiatej večer (2 dni festival pre zlé počasie svoje brány neotvoril).

Čo všetko mohli návštevníci na podujatí vidieť alebo zažiť?

Podujatie bolo kultúrnym podujatím zameraným na prezentáciu a podporu športu a olympizmu na Slovensku. Atmosféru športových hier sme prinášali vo Fan zóne prostredníctvom priamych prenosov z Tokia na LED obrazovke vďaka mediálnemu partnerovi RTVS. Na festivale sa odprezentovala tridsiatka športových zväzov, ktoré si pripravili pre návštevníkov nielen športové aktivity pod vedením profesionálov, ale aj zaujímavé preze...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2021-07-07 10:43:00 - Feat.: 0 - Title: Olympijský marketing má prísne pravidlá. Veľa značiek sa však snaží zviezť na olympijskej vlne
01 - Modified: 2023-12-12 11:08:21 - Feat.: - Title: Kvalitná produkcia nezachráni nekvalitnú ideu, zhodujú sa zástupcovia produkčných spoločností 02 - Modified: 2023-11-14 13:46:13 - Feat.: - Title: Leopard Production má šancu na eventového Oscara 03 - Modified: 2023-10-31 10:21:39 - Feat.: - Title: V roku 2024 bude na eventoch populárna umelá inteligencia aj cielenie na Gen Z (Anketa Stratégií) 04 - Modified: 2023-10-27 09:04:24 - Feat.: - Title: Live eventy sú dôležité na budovanie brandu aj získavanie nových obchodných partnerstiev (Anketa Stratégií) 05 - Modified: 2023-10-17 13:17:00 - Feat.: - Title: Najviac sú žiadané konferencie o online marketingu, IT a umelej inteligencii (Anketa Stratégií)
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
16. apríl 2024 18:38