Cieľom kampane je povzbudiť Slovákov, aby si osvojili udržateľnejšie dopravné návyky. Bolt bude kupovať staré autá, za čo dá majiteľovi kredit na cestovanie prostredníctvom aplikácie Bolt.
Záujemcovia môžu prihlásiť svoje staré auto cez formulár a následne všetky údaje overí tím Bolt, ktorý aj navrhne kúpnu cenu. Tá sa potom premení na cestovný kredit za službu Bolt.
Bolt má záujem o staré vozidlá do hodnoty 2 000 eur, ktoré budú následne ekologicky zlikvidované.
„Našim prvotným cieľom v Bolte je znížiť preťaženie miest a teda odľahčiť dopravu. Poukazujeme na skutočnosť, že preprava vlastným osobným automobilom nie je vždy tým najlepším riešením. Aktuálnou kampaňou chceme Slovákom ukázať, koľko času a peňazí môžu ušetriť a pritom pozitívne vplývať na životné prostredie. Vďaka Green plánu sú všetky naše jazdy v Európe uhlíkovo neutrálne,“ vysvetľuje Lea Ballová, marketingová manažérka slovenského Boltu.
Kampaň potrvá do 5. októbra a komunikovaná bude na sociálnych sieťach spoločnosti Bolt.
Bolt má 75 miliónov zákazníkov v 45 krajinách Európy a Afriky. Spoločnosť ponúka viacero služieb mobility, vrátane taxi služby, zdieľaných áut a kolobežiek, donášky jedla a potravín. Rovnaká kampaň už bola realizovaná napríklad v Portugalsku, kde sa, podľa Lei Ballovej, marketingovej manažérky pre ČR a SR, stretla s veľmi pozitívnou odozvou. Bližšie čísla nekonkretizovala.