Slovenská PepsiCo so svojimi značkami Pepsi a Lay‘s spustila kampaň pri príležitosti záverečnej fázy Ligy majstrov UEFA, ktorej je zároveň partnerom. Kampaň bude viditeľná v online i offline prostredí a fanúšikovia v nej budú súťažiť o zájazd na finálový zápas v Cardiffe.
„Kampaňou chceme osloviť čo najširšiu skupinu ľudí, najmä nadšencov futbalu. Preto zábavnou formou cielime na fanúšikov našich sociálnych sietí a ponúkame im možnosť zažiť futbalovú horúčku naživo,“ uviedol Michal Šlechta, brand manažér značky Pepsi.
Na facebookových profiloch Pepsi a Lay’s nájdu fanúšikovia sériu animovaných videí, prostredníctvom ktorých sa môžu zapojiť do súťaže. Víťaz, ktorý získa lístky a zájazd na tohtoročné finále ligy v Cardiffe, bude vyžrebovaný na slávnostnom odhalení pohára Ligy majstrov UEFA v pražskom obchodnom centre Arkadia Pankrác27.4.2017 o 18:00 hod. Live stream zo žrebovania bude možné sledovať aj na facebookových profiloch Pepsi a Lay’s.
Vizitka kampane:
Timing: 04/2017
Mediálne nasadenie: online, print, event, PR
Digitálna agentúra: Triad
Produkčná agentúra: IMA PRODUCTION