Lidl pokračuje ako oficiálny partner európskych futbalových klubových súťaží.
StoryEditor

Lidl pokračuje ako oficiálny partner európskych futbalových klubových súťaží

17.09.2025, 10:51
Autor:
michmich

Po nezabudnuteľnom roku v európskom futbale Lidl pokračuje ako oficiálny partner UEFA Európskej i Konferenčnej ligy aj v sezóne 2025/2026.

Počas minulej sezóny sa v rámci európskeho futbalového partnerstva spojilo 36 krajín a 72 klubov počas 342 hracích dní, čím sa podľa Nielson Sports Lidl stal najviditeľnejším sponzorom súťaží a priblížil fanúšikom hru, ktorú milujú.

Komunitné iniciatívy reťazca oslovili tisíce hráčov, fanúšikov a rodín. Počas sezóny 2024/2025 Lidl:

- rozdal viac ako 18 000 porcií čerstvého ovocia, aby dodal energiu futbalovým fanúšikom na štadiónoch.

- Vyjadril podporu zákazníkom a rodinám v celej Európe rozdaním 4 685 vstupeniek, čím sprístupnil špičkový európsky futbal väčšiemu počtu rodín a komunít.

- 7 524 malých futbalových fanúšikov sa stalo súčasťou Lidl Kids Teamu, vystúpili na ihrisko spolu so svojimi hrdinami a zažili čaro zápasu zblízka.

image

UEFA Conference League Final 2025.

V budúcnosti bude Lidl naďalej prinášať nezabudnuteľné momenty pre futbalových fanúšikov aj v sezóne 2025/2026, a to prostredníctvom súťaží o lístky, zážitkov s Lidl Kids Team a dostupnosti čerstvých a zdravých potravín. Toto partnerstvo zdôrazňuje záväzok Lidla podporovať aktívny životný štýl, komunity a robiť futbal dostupnejším a inkluzívnejším pre všetkých.

Vďaka podpore zodpovedného stravovania a aktívneho životného štýlu nie je partnerstvo Lidla s  UEFA Európskou i Konferenčnou ligou len o podpore futbalu svetovej úrovne. Je aj o vytváraní životných a nezabudnuteľných momentov pre ľudí, futbalových fanúšikov a rodiny v celej Európe.

image

Lidl pokračuje ako oficiálny partner európskych futbalových klubových súťaží.

„Minulá sezóna bola naozaj výnimočná. Spojili sme fanúšikov spoločnosti Lidl z krajín celej Európy a priblížili sme futbal tisícom rodín. Tešíme sa, že pokračujeme v našom partnerstve a naďalej podporovať zdravý životný štýl, komunitného ducha a nezabudnuteľné zážitky pre všetkých na ihrisku aj mimo neho.“hovorí vedúci marketingu v Lidl International Robin Ruschke.

01 - Modified: 2025-09-24 12:42:12 - Feat.: - Title: Na obrazovkách JOJ Šport sa predstaví prestížny európsky futbal. Štartuje už dnes 02 - Modified: 2025-09-22 10:50:57 - Feat.: - Title: Lidl spúšťa medzinárodnú kampaň „Lidl sa oplatí“ s jasným posolstvom pre ľudí 03 - Modified: 2025-08-06 14:20:02 - Feat.: - Title: Internet má novú teóriu o logu Lidl. Aj vy v ňom vidíte psa, ktorý hrá na klavíri? 04 - Modified: 2024-09-26 09:13:46 - Feat.: - Title: TikTok Ads sú tu! Pre väčšinu značiek to bude čoskoro povinná jazda 05 - Modified: 2024-08-06 09:33:50 - Feat.: - Title: Úspešné partnerstvo Lidl s UEFA EURO 2024
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
04. december 2025 18:50