Ingrid Miškovská zastáva post riaditeľky pre spotrebiteľský segment (Consumer & Devices Sales Organization) od 1. mája 2017. V novej funkcii je zodpovedná za riadenie obchodných, marketingových a produktových tímov v segmente predaja pre koncových zákazníkov. Riadiť bude tiež spoluprácu s výrobcami zariadení a lokálnymi obchodnými partnermi pri vyhľadávaní a rozvoji nových príležitostí pre predaj zariadení a služieb spoločnosti Microsoft.
„Chcem sa sústrediť na budovanie dlhodobej a inovatívnej obchodnej a produktovej stratégie pre zariadenia s operačným systémom Windows a na služby v oblasti gamingu a cloudu. Medzi kľúčové oblasti môjho záujmu patrí tiež transformácia obchodných a marketingových procesov pre digitálny svet,“ približuje priority vo svojej novej pozícii Ingrid Miškovská.
Ingrid Miškovská je absolventkou Ekonomickej univerzity v Bratislave a v spoločnosti Microsoft pracuje od apríla 2012. Ako riaditeľka spotrebiteľského segmentu na Slovensku a následne ako riaditeľka digitálneho predaja pre strednú a východnú Európu (Digital Sales Leader CEE) získala niekoľko celosvetových ocenení spoločnosti za dosiahnuté obchodné výsledky, transformáciu predajných kanálov a manažérske zručnosti. Pred nástupom do Microsoftu pracovala 20 rokov v spotrebiteľskom segmente, z toho 16 rokov vo Philips DAP. Posledných 8 rokov viedla slovenský biznis firmy. Aj na tomto poste získala mnoho ocenení za dosiahnuté výsledky vrátane globálnej ceny za najlepší biznisový projekt.
Na poste riaditeľky CDS strieda Ingrid Miškovská Kristinu Michalsky, ktorá povedie jeden z obchodných tímov CDS v nemeckej pobočke Microsoftu.