Juraj Snirc Finax
StoryEditor

Investičný startup Finax má nového šéfa marketingu

11.05.2022, 09:23
Autor:
redred

Od mája sa ním stal Juraj Šnirc, ktorý prichádza z Allianz-Slovenská poisťovňa.

Juraj Šnirc prišiel do Finaxu z poisťovne Allianz, kde postavil tím digitálneho marketingu a viedol marketingové oddelenie. Predtým pôsobil v 365.bank, v ktorej dizajnoval jej značkovú stratégiu a ako Head of Marketing 365-ky uviedol na trh novú bankovú značku. edzi jeho predchádzajúce kariérne zastávky patrili J&T Banka a poisťovňa Generali. Kampane, na ktorých pracoval, získali viaceré ocenenia, vrátane Cannes Lions, Golden Hammer, Zlatý klinec alebo Zlatý středník. 

Veľmi sa teším, že Finax za posledné roky tak vyrástol, vďaka čomu sme dokázali do našich radov získať odborníka so širokými skúsenosťami s marketingom finančných služieb v online kanáloch. Ďuro nás zaujal jeho silne inovatívnym prístupom, ktorý bude veľmi prínosný pri expanzii na zahraničné trhy, spustení novej aplikácie na správu osobných financií Finbot, či zintenzívnení komunikácie,“ približuje Juraj Hrbatý, jeden zo zakladateľov Finaxu.  

„Finax so záujmom sledujem už začiatku. Ako fintechového nadšenca ma veľmi potešilo, že Slovensko má svojho prvého robo advisora! A ako marketéra si ma Finax získal prepracovaným a úprimným content marketingom, aký medzi slovenskými finančnými brandmi nemá konkurenciu. Zo všetkej komunikácie je cítiť hodnoty značky, konzistentnosť a nefalšovanú snahu dať klienta na prvé miesto. A to je niečo, na čom sa dá výborne stavať,” dopĺňa Juraj Šnirc. 

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
19. apríl 2024 09:06