Golonka, Kaufland
StoryEditor

Golonka aj Šupler prvýkrát v reklame. THIS IS LOCCO využilo legendy v spote pre Kaufland

16.05.2022, 04:54
Autor:
redred

Online špeciálka je hotový guláš.

Kaufland Slovensko je už roky partnerom Slovenského zväzu ľadového hokeja. To znamená, že podporuje hokej vo všetkých jeho podobách. Na tejto myšlienke je založená aj séria televíznych spotov, ktoré komunikačne sprevádzajú Majstrovstvá sveta v ľadovom hokeji 2022.

Mužským hokejistom v nich sekundujú aj ženské hráčky. V online špeciálke však Kaufland išiel ešte ďalej a obsiahol všetky hokejové kategórie, ktoré podporuje. Ženy, deti... aj legendy?

Takto znie začudovanie Jozefa Golonku, keď sa pri varení „fajného kotlíkového“ dozvedá, že by mal trénovať hokejový tím Kauflandu vo veľmi netradičnom zložení. Následne sa ocitáme na samotnom zápase, kde príde aj na veľký návrat legendy priamo na ľad.

„Keď sa povie legenda slovenského hokeja, prvé meno, ktoré nám väčšinou napadne, je Jozef Golonka. Napriek tomu ho dodnes žiadna značka komunikačne nevyužila, akoby sme na tie najväčšie legendy už zabúdali. Kaufland však podporuje hokej vo všetkých jeho podobách, a preto je len prirodzené, že práve s Kauflandom absolvoval Žiletka svoju reklamnú premiéru,“ hovorí Martin Polakovič, copywriter z THIS IS LOCCO.

Ako bonus diváci uvidia aj ďalšiu legendu – trénera Júliusa Šuplera, čerstvú nádej slovenského hokeja – 7-ročného Matea Sersena, či už zohratú štvoricu z TV spotov: Líviu Kúbekovú, Ladislava Nagya, Miroslava Laža a brankára Sama Urbana.

„Veľmi si vážime, že naše pozvanie do tejto špeciálnej reklamy prijali také významné hokejové osobnosti, akými sú pán Golonka a pán Šupler. Perfektne ich dopĺňajú mladšie ročníky hokejistov a všetkým to spolu v spote príjemne hrá. Tešíme sa, že sa týmto spotom podarilo nadviazať na úspešné spoty s nezabudnuteľným „fajným kotlíkovým“ a že môžeme aj takouto vtipnou formou prepojiť hokej vo všetkých podobách a stretnúť sa pri guláši, o ktorom sme stále hovorili aj v predchádzajúcich kampaniach,“ hovorí Martin Gärtner, vedúci oddelenia marketingu Kaufland.

Spot z dielne THIS IS LOCCO režíroval Max Turek v produkcii Protos Productions. Nasadený je výlučne online – v plnej takmer 2-minútovej verzii a skrátenej 30-sekundovke. „Jasne si nastaviť komunikačnú stratégiu a držať sa jej. Znie to ľahko, no mnoho značiek zíde z cesty. Kaufland k ním nepatrí a už druhým rokom bohato napĺňa prísľub značky – podporovať hokej po celý rok vo všetkých jeho podobách. Teší nás, že tak spoločne budujeme dlhodobý pozicioning, ktorý prináša super výsledky,“ dodáva Juraj Kováč, Creative Director THIS IS LOCCO.

Vizitka:

Klient: Kaufland Slovensko

Agentúra: THIS IS LOCCO

Creative Director: Juraj Kováč

Art Director: Juraj Sapara

Copywriter: Martin Polakovič

Account Manager: Michal RužicaProdukcia: PROTOS PRODUCTIONS

Réžia: Max Turek

Kamera: Maxim Kľujev

 

01 - Modified: 2024-09-07 07:32:50 - Feat.: - Title: Kaufland a THIS IS LOCCO spustili cenovú apokalypsu 02 - Modified: 2024-08-16 08:26:41 - Feat.: - Title: Ticho je nedostatkový tovar, teraz ho nájdete v Kauflande 03 - Modified: 2024-05-31 08:44:15 - Feat.: - Title: Nová kampaň na K Park pokračuje so Separom, opäť si zahral aj v spote 04 - Modified: 2024-05-10 11:33:15 - Feat.: - Title: Film, TV reklama: Vtipnosť v reklame nevymiera 05 - Modified: 2024-03-01 08:01:13 - Feat.: - Title: Ďalšia legenda v Kauflande: Ján Mistrík objavuje chuť slovenských výrobkov
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
05. november 2024 13:27