Fínska spoločnosť Swappie, ktorá sa zaoberá nákupom, opravou a následným predajom iPhonov s cieľom urobiť ich nákup dostupnejším a udržateľnejším, posilňuje svoj tím na slovenskom a českom trhu. Pozíciu Country Manager obsadila Michaela Mackovičová, ktorá prichádza zo spoločnosti L'Oréal.
V spoločnosti Swappie bude Michaela zodpovedná za marketing na českom a slovenskom trhu. „Teším sa, že sa môžem pripojiť k spoločnosti Swappie, ktorá je priekopníkom v šírení princípov cirkulárnej ekonomiky a znižovaní množstva odpadu v segmente mobilných telefónov. Na Slovensku vidím veľký priestor na ďalšie prehlbovanie záujmu o nákup repasovaného telefónu od Swappie, čo nevyhnutne vedie cez budovanie dôvery v naše produkty a v to, čo ako spoločnosť robíme,“ hovorí Michaela.
Michaela Mackovičová v spoločnosti L'Oréal najskôr zastávala pozíciu Product Manager, neskôr Group Product Manager pre kategóriu starostlivosti o pleť. Bola zodpovedná za budovanie lokálnej marketingovej stratégie pre značky L'Oréal Paris, Garnier a Mixa na českom, slovenskom a maďarskom trhu. Medzi úspechy jej tímu patrí obrat vo výkonnosti značky a rast trhového podielu v danej kategórii. Pôsobila aj na pozícii E-commerce Brand Manager, kde sa jej podarilo zlepšiť pracovné postupy a prezentáciu značiek v online priestore, čo znova viedlo k zrýchleniu rastu. Skúsenosti zbierala aj na pozíciách v Trade Marketingu spoločnosti Unilever.
„Oceňujeme Michaeline skúsenosti na miestnych trhoch a jej silné profesionálne zázemie v oblasti brand marketingu, ktoré zahŕňa aj sektor e-commerce. Swappie sa zameriava na online predaj telefónov, preto je naším cieľom propagovať v strednej Európe túto formu nakupovania. Zároveň sme radi, že Michaela má veľký záujem o udržateľnosť, ktorá je ústrednou súčasťou filozofie našej spoločnosti,“ dodáva Fanny Nyman, Head of Region spoločnosti Swappie.
Spoločnosť zrýchľuje svoj rast na európskom trhu aj vďaka investícii vo výške 124 miliónov dolárov (viac ako 117 miliónov eur), ktorú získala vo februári tohto roka. Swappie má ambíciu stať sa na Slovensku plne etablovanou spoločnosťou a pracovať na budovaní lokálneho tímu.