Májové 2muse Talks privítali Tomáša Töröka, ktorý predstavil vnímanie marketingu v BizBuilders. Marketing nie je len o komunikácii, ktorá je samozrejme jeho súčasťou, ale hlavne ako driver podnikania, ako nástroj plnenia podnikateľskej ambície. Čo radí marketérom? Aké všetky kroky musia absolvovať práve preto, aby vedeli správne nastaviť komunikačnú stratégiu? Aká je rola prieskumu? Pozrite si časť prezentácie Tomáša Töröka vo videu.
Už šiesty ročník vzdelávacej platformy uviedla moderátorka Stanislava Púčková, managing directorka 2muse.
2museTalks je séria pravidelných stretnutí, seminárov a diskusií zástupcov prieskumnej agentúry 2muse, jej klientov a ďalších zaujímavých hostí. Cieľom tohto projektu je vzdelávať a inšpirovať odbornú verejnosť, aj laických záujemcov, v témach týkajúcich sa prieskumu trhu a jeho využitia primárne v marketingu.