Martin Kozár Marketing Dilemma
StoryEditor

2muse Talks: Spotrebiteľské správanie & Cielený vs. sofistikovaný masový marketing

20.06.2022, 11:44

„Je len veľmi málo dobrých segmentácií spotrebiteľov,“ hovorí Martin Kozár, autor kurzu Marketer´s Dilemma.

Júnové 2muse Talks privítali Martina Kozára, autora kurzu Marketer´s Dilemma. Martin je človek zameraný na vedecké zákony, fakty a tvrdé dáta. Pracuje ako Head of Strategy v reklamnej agentúre Mayer/McCann-Erickson a prináša funkčné veci zo skutočného sveta získané nielen od priekopníkov vo vedeckom marketingu, ale aj prácou pre medzinárodné značky.

Vo svojej prednáške vysvetlil podstatu spotrebiteľského správania, ako sa nakupujúci rozhodujú, ako nakupujú, ako fungujú emócie a lojalita k značke a kto sú rôznorodí nakupujúci.

„Spotrebitelia často zabúdajú na značky, dokonca aj v prípade, ak si ich už vyskúšali a mali ich radi,“ povedal Martin Kozák.

Pozrite si časť prezentácie Martina Kozáka vo videu:

Júnové 2muse Talks, v rámci šiesteho ročníka vzdelávacej platformy, uviedla moderátorka Stanislava Púčková, managing directorka 2muse. Prednášky pokračujú opäť v septembri a budú sa venovať politickým prieskumom.

2muse Talks je séria pravidelných stretnutí, seminárov a diskusií zástupcov prieskumnej agentúry 2muse, jej klientov a ďalších zaujímavých hostí. Cieľom tohto projektu je vzdelávať a inšpirovať odbornú verejnosť, aj laických záujemcov, v témach týkajúcich sa prieskumu trhu a jeho využitia primárne v marketingu.

20. jún 2022 11:45