Data on Steroids funguje na trhu niečo vyše roka, vývoj dátových produktov však odštartovali pred viac ako tromi rokmi. Relatívne mladá firma za ten čas pod vedením Jána Starečka dokázala zozbierať dáta z vyše 50 rôznych zdrojov a vybudovať najväčšie databázy svojho druhu, „Na trh uvádzame súbor analytických nástrojov, ktoré vyhodnocujú komunikáciu v každej fáze rozhodovania zákazníka a slúžia na zlepšenie marketingu a predaja. V prvej fáze sa sústreďujeme na sociálne médiá a špeciálne Instagram,“ hovorí Ján Stareček, šéf Data on Steroids. O tom, čo konkrétne to znamená, objasňuje pre Stratégie.
Tvrdíte, že na Slovensko prinášate revolučný, inovatívny produkt. Monitorujete priestor na sociálnych médiách predovšetkým na Instagrame. V čom je tento produkt výnimočný, na trhu ich existuje viacero?
My sa nezaoberáme len identifikáciou a vyhodnocovaním influencerov, ale komplexným vyhodnocovaním marketingu značiek na sociálnych sieťach. Na Instagrame monitorujeme bezkonkurenčné množstvo profilov, vďaka čomu vieme, ktorá značka s kým spolupracuje a aký to má efekt. Značky si tak dokážu vyberať influencerov, ktorí im sadnú, naplnia ich ciele a tvoriť obsah, ktorý bude fungovať.
Monitorujete influencerov. Čo všetko sledujete a viete ponúknuť v podobe dát?
V nástrojoch máme unikátne metriky. Na základe počtu followerov a výšky engagementu vieme napríklad odpovedať na otázku, aká je férová cena za spoluprácu s vybraným inf...
Zostáva vám 85% na dočítanie.