StoryEditor

Výber aj cena za influencera musí stáť na dátach. Kto si pýta priveľa a kto by si zaslúžil viac?

02.06.2023, 08:35
  • O influencer marketingu založenom na dátach sme sa rozprávali s Managing Directorom Data on Steroids Jánom Starečkom.
  • Influencer marketing sa stáva štandardným mediatypom.
  • Zásadne však do neho vstupuje ľudský faktor.
  • Ako eliminovať intuíciu a prijímať viac kvalifikovaných rozhodnutí?

 

Téme influencer marketingu sa vaša firma Data on Steroids venuje už viac ako rok. Kam sme sa za to obdobie posunuli?

Pred rokom sme uvádzali firmu na trh, no už vtedy sme mali za sebou tri roky zberu dát a vývoja funkcionalít. Dnes naša báza influencerov funguje na webovej platforme, je user friendly a má ambíciu konkurovať podobným svetovým nástrojom na výber influencerov. Našou výhodou je, že sa sústreďujeme na český a slovenský trh, ktorý dokonale poznáme. Sledujeme 112-tisíc instagramových profilov a ponúkame špecifické metriky, ktoré iné nástroje nemajú.

Čo bolo od začiatku vašou ambíciou? Priniesť do tejto témy dáta?

Áno, stojí na tom naša misia. Vnímame, že marketing funguje stále veľmi na základe intuície a skúseností, čo je úplne v poriadku. No sme presvedčení, že ak marketéri doplnia do svojej mozaiky dáta, tak budú prijímať kvalifikovanejšie rozhodnutia. Influenceri sú už štandardný mediatyp a pre ich výber už pocity nestačia. V databáze máme štyri a pol tisíca slovenských influencerov, zhromažďujeme o nich podrobné dáta a značky si tak môžu vybrať toho správneho pre svoje ciele, produkty, kampane.

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 86% na dočítanie.
01 - Modified: 2023-01-19 16:37:16 - Feat.: 0 - Title: Toto sú králi slovenského LinkedIn: Máme rebríček najvplyvnejších marketérov 02 - Modified: 2022-10-08 19:00:42 - Feat.: 0 - Title: Ako uspieť na LinkedIn? Pozreli sme sa, ako na to idú CEO a vieme, ako pomôžu heštegy či CAPSLOCK 03 - Modified: 2022-06-06 12:10:13 - Feat.: 0 - Title: Rozhovor: Odkrývame karty, ako funguje marketing značiek na Instagrame
01 - Modified: 2024-03-28 08:17:15 - Feat.: - Title: Tretina príspevkov influencerov zavádza publikum, značky hazardujú s reputáciou 02 - Modified: 2024-02-09 08:00:00 - Feat.: - Title: ADMA názor: Ktoré trendy treba sledovať a na ktoré zabudnúť? 03 - Modified: 2023-10-09 15:14:13 - Feat.: - Title: Influencer marketing: Old school alebo must have? 04 - Modified: 2023-08-07 08:55:16 - Feat.: - Title: Musíme mladých pochopiť a pozerať sa na svet ich očami. Inak nás "prekuknú" 05 - Modified: 2023-06-22 09:57:17 - Feat.: - Title: Andrej Csino: Influencer si buduje v prvom rade vlastnú značku, až potom značku klienta
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
22. november 2024 12:17