Druhým battlom pokračuje tipovanie o úspešnejšiu reklamu z dieľne Leo Burnett. Aj táto dvojica sa už o týždeň predstaví na najväčšom reklamnm festivale kreativity v Cannes.
V tomto kole sa stretli dve úplne rozdielne reklamy. Spoločnosť Verizon si pripomenula smutné - 20. výročie pádu obchodného centra v New Yorku. V kampani cez spomienky zamestnancov, ktorí boli priamo v centre udalosti, prostredníctvom AR, VR a audia vidíme sprítomnené udalosti osudného dňa z 11. septembra.
Druhou reklamou je netradičný Burger King, ktorý tentoraz stavil si na dramatickosť, v skutočnosti ide ale o humor.
Art Director Wiktor Leo Burnett |
Mária Karasová
Moj tip je Burger King. Trefne a vtipne reaguje na spoločenské zmeny a to spôsobom, s ktorým sa stotožní každý. Na tejto idei je postavený aj hlavný message kampane, dramatickým tónom podaný vtip je rovnako mätúci, ako samotný produkt - hovädzí burger bez hovädziny:) Jednoduché a efektívne.
Odborná redaktorka Stratégie |
Renáta Môciková
Emotívny návrat Verizonu do obdobia po 11. septembri 2001, kedy sa svet navždy zmenil, je pre mňa víťazom. New York zostal zničený a odpojený od telekomunikačných služieb. Nasledujúci deň po útoku na Dvojičky viac ako 14 000 zamestnancov amerického operátora Verizon riskovalo svoje životy, aby spojili New York. Príbehy, ktoré doteraz neboli vyrozprávané, boli podané v netradičnom formáte textových správ, ktoré boli v roku 2001 najinovatívnejším spôsobom komunikácie a v rámci kampane obsahovali najmodernejšie mobilné zážitky súčasnosti. Príbeh o minulosti s moderným nádychom.