V tomto reklamnom battli sa stretli dve rozdielne značky a rovnako dve absolútne rozdielne kampane. Ale zdá sa, že tipujúci majú v tom jasno. Tak v prípade agentúry Wiktor Leo Burnett, ako aj Stratégií víťazní tip smeruje k obľúbenej značke Oreo. Aj keď keksíky boli tentoraz dobre zamaskované.
Hodnotíme kampane: eos "Bless your F**ing Cooch" vs. Oreo "Oreo Thins Camo Packs"
Marek Duška, Senior Graphic Designer, Wiktor Leo Burnett
eos – veľmi sa mi páči spontánnosť, ktorou je kampaň nasiaknutá, copyrighting “zo života”, ktorý je prezentovaný spôsobom, že viac už autentický ani nemôže byť je top. Zásah cieľovky a čísla vyzerajú ako mega úspech, ale mojím favoritom z tejto dvojice je…
… Oreo Thins: Táto sladká hostina na trochu nečakaných miestach so sušienkami ako hlavným chodom je čistá chuťovka. Áno, deti všetko vysnoria a vyjedia, a nie je šanca pred nimi nič schovať a aj keby som nad tým na sekundu zapochyboval, tak ma prevalcuje exekúcia a nápad zamaskovať vlastnú značku takým spôsobom, že ju zabalím do inej značky tak, aby sa z balenia stal repelent na deti. A sušienky Oreo v koži chameleóna zdieľajú svoju identitu v tejto limitke hneď so 43 ďalšími značkami! Máme tu social media buzz úlet v olympijskej forme. Celý nápad je taký hravý, zábavný a odvážny, že je odsúdený na expresné zjedenie. No a ak dieťa v knižnici pri hľadaní nejakého klasika natrafí na jedno z balení, nezaslúži si sušienku?
Denis Schvarcz, riaditeľ digitálu, Mafra Slovakia
U mňa vyhrali z tejto dvojice sušienky Oreo. Nie, žeby som nevedel oceniť schopnosť komerčne úspešne uchopiť virálny tiktok, predsa len ma viac oslovil kreatívny packaging. Aj keď máš dobrý (chutný a známy) produkt, to ešte neznamená, že nemôžeš osloviť cieľovku clever nápadom. Hneď som začal premýšľať, ktoré potraviny by som potreboval podobne začať baliť aj ja. Možno sa dokonca idea uchytí aj z druhej strany a mrazenú brokolicu nájdeme v mraziacich boxoch v obaloch od Nutelly. Akurát som neprišiel na to, prečo predávajú tie keksíky v tenkej verzii. Na tom to celé môže ešte pohorieť. Veď čim hrubšie, tým viac Oreo.