V oblasti potravín a rýchloobrátkového tovaru je online, po klasickom diskonte, druhým najdynamickejšie rastúcim nákupným formátom.
V uplynulých rokoch sa na Slovensku v segmente rýchloobrátkového tovaru (FMCG) darí najmä diskontnému formátu, ktorý dlhodobo a konštantne zvyšuje svoj význam vo výdavkoch slovenských domácností. Vyplýva to z prieskumov spoločnosti GfK. Ako približuje Ladislav Csengeri, FMCG & Consumer Panel & Services Director CZSK, GfK, najvýznamnejším miestom pre nákupy potravín a rýchloobrátky Slovákov sú supermarkety. „V uplynulom období sa dynamicky...
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-07-24 09:09:44 - Feat.: - Title: Online nakupovanie opäť rastie. Byť online však už e-shopom zďaleka nestačí
02 - Modified: 2024-02-15 10:45:13 - Feat.: - Title: František Štrupl z Google: Zákazník sa dnes správa ako produktový detektív
03 - Modified: 2024-01-17 13:14:34 - Feat.: - Title: Slovenským e-shopom rastú objednávky aj obraty, koniec roka bol silný
04 - Modified: 2022-10-08 22:00:00 - Feat.: - Title: Pri výbere e-shopu reklama nerozhoduje, hovorí prieskum. Čo je teda kľúčové?
05 - Modified: 2022-07-01 08:02:04 - Feat.: - Title: Ako pripraviť svoj e-shop na expanziu do zahraničia? Tu sú hlavné odporúčania