V oblasti potravín a rýchloobrátkového tovaru je online, po klasickom diskonte, druhým najdynamickejšie rastúcim nákupným formátom.
V uplynulých rokoch sa na Slovensku v segmente rýchloobrátkového tovaru (FMCG) darí najmä diskontnému formátu, ktorý dlhodobo a konštantne zvyšuje svoj význam vo výdavkoch slovenských domácností. Vyplýva to z prieskumov spoločnosti GfK. Ako približuje Ladislav Csengeri, FMCG & Consumer Panel & Services Director CZSK, GfK, najvýznamnejším miestom pre nákupy potravín a rýchloobrátky Slovákov sú supermarkety. „V uplynulom období sa dynamicky...
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2022-10-08 22:00:00 - Feat.: - Title: Pri výbere e-shopu reklama nerozhoduje, hovorí prieskum. Čo je teda kľúčové?
02 - Modified: 2022-07-01 08:02:04 - Feat.: - Title: Ako pripraviť svoj e-shop na expanziu do zahraničia? Tu sú hlavné odporúčania
03 - Modified: 2022-07-01 11:19:54 - Feat.: - Title: Online obchod sa vracia do normálu. Skokanom druhého kvartálu 2022 sú piána, prepadákom je investičné zlato
04 - Modified: 2021-02-23 09:11:01 - Feat.: - Title: Od krízy sa zdvojnásobilo nakupovanie cez internet. Mesačne minieme v e-shopoch v priemere 214 eur
05 - Modified: 2021-01-22 07:24:36 - Feat.: - Title: Koronakríza mení nákupné správanie Slovákov. Vyše tretina ľudí nakupuje potraviny cez internet