„Nová kampaň je ďalším potvrdením rešiftu PSS, Prvej stavebnej sporiteľne, nielen po vizuálnej, ale aj po produktovej stránke. Produktové portfólio doplnené o hypotéku je vďaka tomu aj komunikačne v súlade s novým pozicioningom PSS ako experta na financovanie bývania,“ hovorí Daša Matušíková, riaditeľka úseku marketingu Prvej stavebnej sporiteľne.
Svojou vizuálnou štylizáciou nový televízny spot aj vizuály nadväzujú na výrazný charakter predošlej kampane na produkt môjDOMOV. Kombináciou rozsiahlych farebných plôch s prirodzenou hereckou akciou tak vzniká nezameniteľná vizuálna identita značky. Televízny spot je sériou situácií, kedy sa noví majitelia tak tešia na svoje nové bývanie, že sa im priamo pred dverami udeje drobná, milá komplikácia. „To celý náš spot poľudšťuje, pričom tieto drobné trampoty výborne kontrastujú s expresívnym vyjadrením radosti jednoduchým výkrikom - hurá!“ upresňuje pozadie vzniku spotu Daša Matušíková. Spot je zakončený výrazným a zapamätateľným sloganom „Hypo, hypo, hurá,“ ktorý tvorivo podčiarkuje posolstvo kampane.
Vizuály sú kombináciou fotografií hrdinov TV spotu a hravej typografie, pričom aj tu dominuje výrazné slovo HURÁ. Podľa slov marketingovej riaditeľky PSS prichádza na trh hypoték silný hráč so zaujímavými podmienkami a nová kampaň to veľmi vydarene dáva na známosť verejnosti.
Vizitka kampane:
Klient: PSS, Prvá stavebná sporiteľňa
Riaditeľka úseku marketingu: Daša Matušíková
Vedúci odboru značky a reklamy: Rastislav Škerko
Brand manažér offline: Karin Čechová
Brand manažér online: Peter Hacek
Agentúra: Istropolitana Ogilvy
Strategy Planner: Veronika Romsauerová, Juraj Plánovský
Creative Director: Vlado Janček, Peter Darovec
Art Director: Peter Hrevuš, Mio Valúšek
Copywriter: Vlado Janček, Denis Kendy
Account Director: Petra Lukáčová
Account Manager: Patrik Stantien
Produkcia: Protos Productions
Režisér: Jonáš Karásek
Fotograf: Šymon Kliman
Postprodukcia: Oficina
Mediálna agentúra: Initiative