THIS IS LOCCO si do svojej poličky úspechu pridá ďalšiu sošku. Tentokrát z festivalu New York Festivals Advertising Awards (NYFA). Vyše 400 členná porota, ktorá hodnotila práce z vyše 60 krajín, ocenila striebrom prácu pre Tatra banku.
V kampani účinkuje Bejby Blue, prvá digitálna osobnosť na Slovensku, ktorú vytvorila Tatra banka v roku 2020. Odvtedy preberá rolu ambasádorky, podobá sa dnešným tínedžerom, miluje hudbu a má veľa záujmov. Jej cieľom je prihovoriť sa mladým a motivovať ich k lepším činom. V kampani Investuj do seba ich motivuje k tomu, aby rozumne trávili svoj čas a investovali najprv do seba.
Toto posolstvo prichádza práve v čase, keď Slovensko atakuje rebríčky v najväčšej zadĺženosti krajín EÚ. Hlavnou myšlienkou kampane je nájsť pre dnešných mladých nového influencera, keďže tí súčasní často hovoria o materiálnych, zbytočných veciach. Súčasťou odkazu sa stali aj známi slovenskí hudobníci. Tatra banka tak chcela odkomunikovať jednak ponuku pre mladých – 30 eur na študentský účet a tiež grant v hodnote 1000 eur pre vlastný projekt, ktorý mohli mladí prihlásiť.
Kampani namerali najvyššiu podporenú znalosť medzi všetkými online kampaňami u nás.
Pozrite si ukážku: