StoryEditor

A zuby zuby zzzúúú čisté. CURAPROX a TRIAD predstavujú novú kampaň

28.07.2022, 11:59
Autor:
redred

Alebo ako "božtek" propaguje elektrickú zubnú kefku.

Švajčiarsku značku CURAPROX a kvalitu ich zubných kefiek nie je potrebné predstavovať. Alebo..? Toto tvrdenie stopercentne platí pre farebné zubné kefky, ktoré nájdeme v každej druhej kúpeľni. V rámci segmentu elektrických zubných kefiek to však také ružové nie je. A práve to sa snaží zmeniť aktuálna kampaň z dielne agentúry TRIAD.

Na rozdiel od konkurencie, ktorá sa väčšinou zameriava na otáčky, nič nehovoriace technické parametre a sterilnú či futuristickú vizualitu, kampaň CURAPROX Hydrosonic PRO zobrazuje farebný svet klasických Curaprox kefiek a prepája ho s emóciou lásky, ktorú ľudia nosia vo svojich hlavách a srdciach.
 

„Kvalitu našich kefiek a jemnosť našich vlákien už ľudom predstavovať nemusíme. V kampani sme stavili na silnú emóciu, od ktorej si sľubujeme jednoznačné prepojenie s našou značkou a výrazné odlíšenie sa od konkurencie. No a pesnička, ktorú nebudete vedieť dostať z hlavy, je už iba taký bonus," vysvetľuje Petra Papajová, Head of Marketing, CURAPROX.
 

Základným pilierom v online videu sa stala chytľavá a príjemne zmyselná francúzska pieseň zo šesťdesiatych rokov Zou Bisou Bisou, po slovensky „Ó božtek, božtek.“ Tú dopĺňa farebná vizualita a štylizované štúdiové prostredie, v ktorom vystupujú tri bozkávajúce sa dvojice. Spoločnosť CURAPROX je silným zástancom diverzity, a tak v komunikácii uvidíte tri odlišné bozkávajúce sa páry – mladý, starší, a aj LGBT dvojicu.

„Vďaka chytľavej piesni sme mali v rukách slovnú hračku a headline zároveň: A zuby zuby zzzúúú čisté. V textoch a vo vizuáloch pracujeme so zzz-etkami, ktoré divákom pripomenú bzučanie elektrickej zubnej kefky. A prečo práve bozkávanie? Každý sa rád bozkáva. A ľudia, ktorí majú čisté zuby, sú pri bozkávaní sebaistejší,“ hovorí Pavol Paulenda, Senior Copywriter a Ideamaker z TRIAD-u.

V reklamnom spote nájdete len jeden produktový benefit – najjemnejšie vlákna CUREN. Kampaň je spojená aj s produktovou propozíciou, kedy si počas nej ľudia môžu zakúpiť túto kefku s výraznou zľavou. V súčasnosti prebieha online fáza kampane, no a v novembri uvidia diváci spot aj v televíznych obrazovkách.
 

Vizitka:
Klient:
 Curaprox Slovensko
Agentúra: TRIAD
Creative Director: Matúš Hliboký
Art Director: Peter Baslík, Michal Mazán
Copywriter: Pavol Paulenda
Account Manager: Katarína Poláková
Stratég: Ján Papač
Produkcia: Revers Films
Réžia: Maroš Milčík
Fotograf: Tomáš Pospíchal
Zvuková produkcia: Vladimír Bajko Bajnoci
Hudba: Viktor Hazard

01 - Modified: 2022-08-01 15:10:16 - Feat.: - Title: Rad na pomaranče je opäť aktuálny. V kampani pre Jameson Orange 02 - Modified: 2022-08-01 15:32:30 - Feat.: - Title: Tesco mobile s novým konceptom. Hrdinami sú surikaty 03 - Modified: 2022-08-01 11:23:16 - Feat.: - Title: Slovakia Travel má nového šéfa marketingu 04 - Modified: 2022-07-27 10:12:00 - Feat.: - Title: Odštartovali sme nový ročník Hodnotenia. Pozrite sa, kto rozhodoval v porote v prvom kole 05 - Modified: 2022-07-26 15:13:52 - Feat.: - Title: Tender Slovak Telekom: do užšieho výberu postúpili štyri agentúry
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
02. august 2022 10:08