prieskum výskum
StoryEditor

Slovenská asociácia výskumných agentúr prijala nového člena

08.08.2022, 12:50
Autor:
rmrm

Stala sa ním prieskumná agentúra NMS Market Research Slovakia

O prijatí nového člena rozhodlo Valné zhromaždenie SAVA zo 4. apríla 2022. Proces prijatia bol ukončený vstupnou kontrolou, ktorá sa uskutočnila 19. júla 2022.

„Robíme dobré a poctivé remeslo – v tomto nastavení a v tejto nálade, ktorú medzi nami šíri zakladateľ našej firmy, fungujeme a profesionálne rastieme od prvého pracovného dňa v NMS. Prieskum trhu a verejnej mienky ponúka možnosť robiť správne a efektívne rozhodnutia a mnohým zaistí pevnú pôdu pod nohami. Predsa len, bez dát sa o kľúčových momentoch môžete len domnievať. Na druhej strane je to veľký záväzok. Preto vieme, že kvalita našich výstupov je priamym odrazom toho, ako sa dodržiavajú štandardy kvality prieskumu a stanovené metodologické postupy,“ povedal Branislav Veleg, vedúci slovenskej pobočky NMS a dodáva: „Členstvo v SAVA je pre nás verejným záväzkom pokračovať v nastavených štandardoch kvality a výzvou pre budovanie povedomia o tom, ako má kvalitný prieskum trhu, marketingový výskum či prieskum verejnej mienky vyzerať. Úprimne nám záleží na budovaní dôvery v prieskumnícke zistenia u každého a každej, ku komu sa naše zistenia dostanú.“

SAVA vznikla v 23. 4. 1999 ako výberové združenie agentúr alebo fyzických osôb zaoberajúcich sa výskumom trhu a verejnej mienky. Oficiálne pristúpila k plneniu ustanovení Medzinárodného kódexu pre marketingový výskum a výskum verejnej mienky, ktorý vydala Medzinárodná obchodná komora a ESOMAR. Členovia SAVA sa písomne zaviazali vo svojej činnosti dodržiavať medzinárodný etický kódex a základné štandardy kvality výskumnej praxe.

Členské agentúry SAVA:

2muse
ACRC
Agentúra AKO
FOCUS, Centrum pre sociálnu a marketingovú analýzu
Go4insight
IPSOS Slovakia
Kantar Slovakia
NMS Market Research Slovakia

01 - Modified: 2023-06-07 06:40:41 - Feat.: - Title: Prieskum o kráse: Do módy sa vracia prirodzenosť 02 - Modified: 2023-05-31 10:23:43 - Feat.: - Title: Pre tri štvrtiny Slovákov je pri online nakupovaní dôležitá rýchlosť doručenia 03 - Modified: 2023-03-01 11:41:27 - Feat.: - Title: Vidíme veľký tlak na rýchlosť a agilitu prieskumov, klientov zaujíma hlavne zákaznícka skúsenosť 04 - Modified: 2022-09-14 10:20:02 - Feat.: - Title: 2muse Talks: Dobrý prieskum dokáže priniesť kvalitné dáta a pomôcť aj v komunálnych voľbách 05 - Modified: 2022-08-19 03:43:01 - Feat.: - Title: Prieskum: Ktoré značky pív obľubujú Slováci?
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
08. jún 2023 13:27