„Marketéri sú často v kľúčových rozhodnutiach sami a preto nie sú si istí, že či to čo robia, je to správne. Práve preto takýto verbálny „ping-pong“ s externým nezaujatým človekom je pre nich strašne vítaný,“ hovorí Martin Krajniak, ktorý pracuje ako Head of Consulting pre Prons&Cons. Spoločnosť je súčasťou rodiny Devín Band a združuje okrem TRIAD-u aj spoločnosti ako Brackets, Kontentino a ďalšie. Martin, ktorý v minulosti pracoval aj pre prieskumnú spoločnosť Kantar, v rozhovore hovorí o tom, v čom marketérom môže pomôcť externý, nezávislý pohľad.
Aké boli vaše očakávania od príchodu do Devín bandu?
Povedal som si, že idem do skvelej firmy, plnej výborných ľudí s inšpiratívnymi nápadmi a s otvorenou mysľou. A nápady, nech znejú akokoľvek šialene, prečo by sa nemohli realizovať. S majiteľmi sme zároveň zhodne cítili, že vieme lepšie vyťažiť spoločný potenciál firiem, ktorý v Devin bande máme, čiže slovenského a českého Triadu, konzultačky Pros&Cons a IT firmy Brackets. A takisto nás rovnako láka zahraničie a práca pre medzinárodných klientov.
Aký z nápadov bol napríklad šialený?
Napríklad osloviť v zahraničí rôznych globálnych expertov z rôznych kútov sveta, ktorí sa venujú rôznym oblastiam marketingovo-komunikačného spektra a spýtať sa ich, ak by bola vhodná príležitosť na spoluprácu, napríklad na nejakom zaujímavom tendri, alebo na niečom, čo by malo priniesť výnimočnú hodnotu pre klienta, či by neboli ochotní s nami spolupracovať. Inými slovami zdieľať vlastné know-how pre rozvoj našich klientov.
De-facto ako lokálna firma siahnete po zahraničných skúsenostiach a vykryjete tým výhodu, ktorú majú sieťové agentúry.
Dá sa to tak povedať, ale neviem presne čo myslíte slovom vykryť. Pretože my to ...
Zostáva vám 85% na dočítanie.