StoryEditor

Marketéri sú často osamotení mohykáni. Aj preto je pre nich externá konzultácia často vítaná

19.07.2022, 15:59

Martin Krajniak, ktorý pracuje pre konzultačnú spoločnosť patriacu Devín Band-u.

„Marketéri sú často v kľúčových rozhodnutiach sami a preto nie sú si istí, že či to čo robia, je to správne. Práve preto takýto verbálny „ping-pong“ s externým nezaujatým človekom je pre nich strašne vítaný,“ hovorí Martin Krajniak, ktorý pracuje ako Head of Consulting pre Prons&Cons. Spoločnosť je súčasťou rodiny Devín Band a združuje okrem TRIAD-u aj spoločnosti ako Brackets, Kontentino a ďalšie. Martin, ktorý v minulosti pracoval aj pre prieskumnú spoločnosť Kantar, v rozhovore hovorí o tom, v čom marketérom môže pomôcť externý, nezávislý pohľad.

Aké boli vaše očakávania od príchodu do Devín bandu?
Povedal som si, že idem do skvelej firmy, plnej výborných ľudí s inšpiratívnymi nápadmi a s otvorenou mysľou. A nápady, nech znejú akokoľvek šialene, prečo by sa nemohli realizovať. S majiteľmi sme zároveň zhodne cítili, že vieme lepšie vyťažiť spoločný potenciál firiem, ktorý v Devin bande máme, čiže slovenského a českého Triadu, konzultačky Pros&Cons a IT firmy Brackets. A takisto nás rovnako láka zahraničie a práca pre medzinárodných klientov.

 

Aký z nápadov bol napríklad šialený?
Napríklad osloviť v zahraničí rôznych globálnych expertov z rôznych kútov sveta, ktorí sa venujú rôznym oblastiam marketingovo-komunikačného spektra a spýtať sa ich, ak by bola vhodná príležitosť na spoluprácu, napríklad na nejakom zaujímavom tendri, alebo na niečom, čo by malo priniesť výnimočnú hodnotu pre klienta, či by neboli ochotní s nami spolupracovať. Inými slovami zdieľať vlastné know-how pre rozvoj našich klientov.

 

De-facto ako lokálna firma siahnete po zahraničných skúsenostiach a vykryjete tým výhodu, ktorú majú sieťové agentúry.
Dá sa to tak povedať, ale neviem presne čo myslíte slovom vykryť. Pretože my to ...

Pridajte sa k tým, ktorí vedia viac.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2025-06-03 09:25:40 - Feat.: - Title: Marek Mrázik: Hmla okolo ESG sa vyčistila, agentúry riešia profitabilitu a efektivitu
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
06. december 2025 02:52