ČSOB Home office spot
StoryEditor

Slovenská reklama zabodovala vo svete: V Južnej Kórei sme získali päť cien

30.08.2022, 18:07
  • 19 tisíc projektov zo 73 krajín, uspelo aj Slovensko. 
  • MUW Saatchi & Saatchi si z Južnej Kórei odnášajú dokopy päť cien za spoty pre ČSOB. 
  • Sme nadšení, že sa nám podarilo uspieť v celosvetovom meradle, hovorí klient. 

Reklamná agentúra MUW Saatchi & Saatchi zahviezdila v Južnej Kórei na festivale MAD Stars, ktorý spája kreativitu so špičkovými technológiami. Jeho cieľom je zdieľať kreatívne riešenia a pomocou nich meniť svet.

Do súťaže sa prihlásilo viac ako 19 tisíc projektov zo 73 krajín z celého sveta. Slovenská agentúra získala dokopy päť cien, a to za online spoty na poistenie Home office od ČSOB.

Pozrite si, ktoré práce zaujali porotu festivalu MAD Stars: 

 

„Sme nadšení, že ČSOB sa podarilo uspieť v celosvetovom meradle. Získať až 5 ocenení spomedzi 19-tisíc prihlásených reklamných prác zo 73 krajín sveta, je pre nás výnimočná udalosť. Ďakujeme našej reklamnej agentúre MUW Saatchi & Saatchi za mimoriadne kreatívny prístup,“ vyhlásila brand manažérka Oddelenia komunikácie Československej obchodnej banky Jana Vidrová.

01 - Modified: 2022-08-19 11:28:39 - Feat.: 0 - Title: V MUW Saatchi&Saatchi nejdeme po krátkodobých víťazstvách
01 - Modified: 2023-05-25 12:12:47 - Feat.: - Title: Eurovea predstavuje redizajn svojho loga a identity 02 - Modified: 2023-05-24 06:04:39 - Feat.: - Title: Peter Danada: Môj stand up na Effie bol pamätný. Na vystupovaní musím ešte popracovať 03 - Modified: 2023-05-17 12:59:21 - Feat.: - Title: Zažite komfort v cestovaní vďaka bankovej aplikácii 04 - Modified: 2023-05-10 10:11:36 - Feat.: - Title: Vizuál: Kreatívci boli prísni, do ročného finále z apríla nejde nik 05 - Modified: 2023-05-11 10:02:35 - Feat.: - Title: Telekom v novej kampani búra mýty o práci v IT a ICT oblasti
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
28. máj 2023 22:12