19 tisíc projektov zo 73 krajín, uspelo aj Slovensko.
MUW Saatchi & Saatchi si z Južnej Kórei odnášajú dokopy päť cien za spoty pre ČSOB.
Sme nadšení, že sa nám podarilo uspieť v celosvetovom meradle, hovorí klient.
Reklamná agentúra MUW Saatchi & Saatchi zahviezdila v Južnej Kórei na festivale MAD Stars, ktorý spája kreativitu so špičkovými technológiami. Jeho cieľom je zdieľať kreatívne riešenia a pomocou nich meniť svet.
Do súťaže sa prihlásilo viac ako 19 tisíc projektov zo 73 krajín z celého sveta. Slovenská agentúra získala dokopy päť cien, a to za online spoty na poistenie Home office od ČSOB.
Pozrite si, ktoré práce zaujali porotu festivalu MAD Stars:
„Sme nadšení, že ČSOB sa podarilo uspieť v celosvetovom meradle. Získať až 5 ocenení spomedzi 19-tisíc prihlásených reklamných prác zo 73 krajín sveta, je pre nás výnimočná udalosť. Ďakujeme našej reklamnej agentúre MUW Saatchi & Saatchi za mimoriadne kreatívny prístup,“ vyhlásila brand manažérka Oddelenia komunikácie Československej obchodnej banky Jana Vidrová.
01 - Modified: 2022-08-19 11:28:39 - Feat.: 0 - Title: V MUW Saatchi&Saatchi nejdeme po krátkodobých víťazstvách
01 - Modified: 2025-11-18 11:54:57 - Feat.: - Title: Jozef Lipa: Je to strašidelné, ale zároveň sa teším, čo nám ešte AI do reklamnej produkcie prinesie
02 - Modified: 2025-10-29 09:48:01 - Feat.: - Title: Na aké televízne reklamy sa najviac sťažovali diváci kedysi a na ktoré dnes?
03 - Modified: 2025-10-10 14:38:36 - Feat.: - Title: Adam Baška: Úroveň slovenskej reklamy je kvalitná, ale case studies by prospela väčšia skromnosť
04 - Modified: 2025-10-10 10:20:14 - Feat.: - Title: ČSOB novou kampaňou pokračuje v koncepte predstavovania smart sveta ich služieb
05 - Modified: 2025-05-06 14:56:10 - Feat.: - Title: Telekom spúšťa novú iniciatívu proti kyberšikane. Tému otvára skladbou Nahý od Richarda Müllera