IAB Slovakia - Združenie pre internetovú reklamu pravidelne zverejňuje vývoj na digitálnom trhu. Podľa najnovších informácií z prvého polroku 2022 výdavky rastú, aj keď už nie tak razantne ako tomu bolo v uplynulom období. V medziročnom porovnaní s prvým polrokom 2021 výdavky do online reklamy zaznamenali 10% rast.
„V porovnaní s predchádzajúcim rokom 2021, kedy sme zaznamenali plus 28 percent, sa môže aktuálny nárast výdavkov do internetovej reklamy zdať pomerne nízky. Treba si však uvedomiť, že rok 2021 bol absolútne neštandardný rok, v ktorom sa uvoľnilo veľa zamrznutých rozpočtov z predchádzajúceho obdobia a výrazne mu pomohli reklamné rozpočty ecommerce," hodnotí aktuálne čísla výkonná riaditeľka IAB Dáša Karpelová.
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 83% na dočítanie.
Zostáva vám 83% na dočítanie.