Eva Tiko Rajčáková
StoryEditor

Eva Tiko Rajčáková: Príjemne nás vyrušila práca pre Audi

07.09.2022, 06:38
Autor:
redred
  • Výkonná riaditeľka Rady pre reklamu o svojich pocitoch z augustového hodnotenia Stratégií. 
  • Palec hore si zaslúži "Buď láska." 
  • Jameson Orange je pozitívna reklamčina.

Augustové hodnotenie reklám magazínu Stratégie prinieslo prvenstvo agentúre Free Andy a Skutočným cenovkám, ktoré pre ČSOB vytvorili v MUW Saatchi & Saatchi. 

Tu si môžete pozrieť výsledky: 

image

Augustové hodnotenie reklám: zaujal silný vizuál, zodpovedné témy aj nostalgický spot na Jameson

Na hodnotení prekvapil hlavne počet prihlásených prác. Zatiaľ čo v predchádzajúcich kolách sme nezriedka otáčali vytlačený hodnotiaci hárok so slovami „uff, toho je“, tentoraz sa zoznam s prehľadom zmestil na jednu, ani nie celú stranu.

Kvantita však nie vždy znamená kvalitu a platí to aj naopak. Príjemným osviežením letného hodnotenia bol on-line spot na Jameson Orange. Od klasického imidžového spracovania, veľakrát tak typického pre alko segment, sa tento líšil pekne urobeným a milo vypointovaným príbehom, ktorý svojím jemne nostalgickým odkazom určite vzbudí pozornosť aj u skôr narodených (ak pôjde napríklad aj do telky). Asi všetci sme sa zhodli na tom, že reklama síce nie je špičková či svetová, ale je to pekná a pozitívna reklamčina.

V kategórii Vizuál nás zasa príjemne vyrušila práca pre Audi – áno, treba sa na to troška dlhšie zadívať, aby ste pochopili, že ide o prezentáciu partnerstva značky so športovcom, ale vo finále je to originálna, premyslená a za mňa výborne spracovaná idea.

Palec hore si zaslúži aj práca „Buď láska“ pre O2 v kategórii OOH. Pomerne tradičné médium sa tentoraz brilantne a nápadito využilo na komunikáciu netradičného odkazu a výzvy na pomoc priamo tam, kde je to potrebné a my sme boli nadšení. Pekne sa tu tiež ukázalo, ako výrazne môže vizuálu pomôcť dobre zvolený nosič a jeho umiestnenie – v správnom čase, na správnom mieste. Takéto funkčné veci mám fakt rada.

 

01 - Modified: 2022-09-14 15:23:45 - Feat.: 0 - Title: Augustové hodnotenie reklám: zaujal silný vizuál, zodpovedné témy aj nostalgický spot na Jameson
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
30. september 2022 14:01