StoryEditor

Augustové hodnotenie reklám: zaujal silný vizuál, zodpovedné témy aj nostalgický spot na Jameson

07.09.2022, 06:25
  • Agentúrou mesiaca je Free Andy.
  • Najvyššie hodnotenou prácou Skutočné cenovky od MUW Saatchi & Saatchi.
  • V online zaujala nostalgická reklama na Jameson Orange. 
  • Pri televíznej sa diskutovalo o cirkulke, ale viac bodov má O2.
  • Bez Petry Vlhovej aj bez auta, aj takto môže vyzerať vizuál, ktorý propaguje spojenie špičkovej športovkyne a Audi. 
  • Vrátila sa nám Bejby Blue. 
  • Na integráciu Ukrajincov do spoločnosti a inšpiráciu pomôcť im odkazuje OOH od O2.

Najvyššie hodnotenie v auguste získali Skutočné cenovky. Zadávatelia jej dali v priemere 6,60 bodu a kreatívci dokonca 7,00. Vyhlásili sme ju tak za Top prácu mesiaca aj Rekordéra hodnotenia. MUW Saatchi & Saatchi sa zhostila zadania od ČSOB kreatívne, úlohou agentúry bolo podporiť ČSOB imidž banky pre mladých, ktorej nie sú ľahostajné zodpovedné témy. Najúspešnejšou agentúrou augusta sa stala Free Andy.

Media: Bodovala ČSOB

Zlatica Hartmanová, Marketing Communications Manager Kooperatívy prácu hodnotí takto: „V tejto kategórii bola za tento mesiac prihlásená len jedna práca, no ak by ich aj bolo viac, určite by vynikla.

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 94% na dočítanie.
01 - Modified: 2022-08-09 20:21:12 - Feat.: 0 - Title: Júlové Hodnotenie reklám: silné vizuály, vydarený online spot, ale aj diskusia o zdravom regále 02 - Modified: 2022-09-30 12:00:11 - Feat.: 0 - Title: Eva Tiko Rajčáková: Príjemne nás vyrušila práca pre Audi
01 - Modified: 2023-06-02 11:54:04 - Feat.: - Title: Mio Valúšek o májovom Hodnotení Stratégií: Žiadnu šupu sme nenašli 02 - Modified: 2023-05-06 22:00:00 - Feat.: - Title: Sunday ADucation #5: Ako si Pepsi uletelo a prečo je dôležité starať sa o svoje psychično 03 - Modified: 2023-04-26 22:00:00 - Feat.: - Title: Martin Motáček: Slovensko má veľmi slušnú úroveň mladých kreatívcov. Ale čoskoro budeme ako craftové pivo 04 - Modified: 2023-05-04 09:05:14 - Feat.: - Title: Kaufland: Chceme, aby ľudí naše hokejové kampane bavili 05 - Modified: 2023-03-07 09:31:41 - Feat.: - Title: Emočná odozva pri reklame. Prečo je dôležitá, ako funguje a ako ju merať?
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
09. jún 2023 15:57