StoryEditor

Fun rádio má novú imidžovú kampaň: Hrá hity, ktoré nepustíte z hlavy

14.09.2022, 15:32
Autor:
redred

Kampaň vytvorila kreatívna agentúra TRIAD. 

Fun rádio je zosobnením zábavy a najväčších súčasných hitov. Presne o tom je najnovšia imidžová kampaň, ktorú  pripravilo v spolupráci s agentúrou TRIAD.

 

„Našou stratégiou bolo zobrať si platformu „Ja som Fun rádio“ a dať jej silnú kampaňovú podobu. Vychádzali sme z insightu, ktorý každý poznáme: Skutočné hity sú tie hity, ktoré nevieme dostať z hlavy a spievame si ich dokola. A pritom sme si uvedomili, že v okamihu, keď si ich pospevujete, meníte sa na skutočné rádio - Fun rádio", hovorí Vlado Kurek, Chief Creative Officer.   

Hudobný pozicioning Fun rádia reprezentuje v imidžovej kampani súčasný mega hit Bones od Imagine Dragons, jeden z najväčších a zároveň najpospevovanejších aktuálnych hitov.

Kampaň identifikuje a spája všetkých, ktorým znejú v hlave ich obľúbené hity z playlistu Fun rádia, spievajú si ich kdekoľvek sú a stávajú sa tak “ľudským rádiami”, a teda o sebe môžu povedať “aj ja som Fun rádio”. 

Programový riaditeľ Fun rádia, Marek Mikúšek, nevníma kampaň iba ako sezónnu záležitosť, ale ako prirodzenú a neoddeliteľnú súčasť značky.

„Fun rádio je životný štýl, vytvára komunitu ľudí, ktorí majú rovnaké hodnoty, žijú svoj život naplno a zabávajú sa. Často vidím na križovatke stojace auto, v ňom si vodič pospevuje pesničku, alebo sa smeje presne v tom istom okamihu ako ja. Jednoducho sme v tom danom momente rovnako naladení na Fun rádio a bavíme sa. Toto sú presne tie situácie, kedy sa naši poslucháči stávajú súčasťou “Ja som Fun rádio” komunity. Milí naši poslucháči, ste úžasní a ďakujeme, že ste Fun rádio!”.

O vizuálnu podobu televízneho a online spotu sa postaral režisér Marek Partyš a produkcia Protos, o fotenie Tomáš Pospíchal. Súčasťou kampane je okrem televízneho spotu aj silný digitál postavený naprieč platformami. Kampaň je plánovaná na september a október.

Vizitka kampane:

Klient: RADIO GROUP a.s. - Fun rádio

Kreatívna agentúra: TRIAD  

Chief Creative Officer: Vlado Kurek  

Creative Director: Matúš Hliboký 

Head of Art: Peter Baslík  

Art Director: Peter Baslík, Michal Mazán, Tomáš Pospíchal 

Stratég: Martin Woska, Ján Papač  

Account Director: Katarína Poláková  

Copywriter: Matúš Hliboký, Pavol Paulenda, Zuzana Martiniaková  

Account manager: Martin Pajerský  

Social media brand manager: Zuzana Martiniaková, Marika Tisoňová 

Produkcia: Protos  

Režisér: Marek Partyš  

Zvuková postrodukcia: Vladimír "BAJKO" Bajnoci

Fotograf: Tomáš Pospíchal 

 

01 - Modified: 2022-09-13 15:43:37 - Feat.: - Title: Vy sami si poviete kedy. Swiss Life Select nabáda ľudí pravidelne investovať 02 - Modified: 2022-09-07 07:00:00 - Feat.: - Title: Pred infláciou sa dá ochrániť, hlási nová kampaň VÚB 03 - Modified: 2022-09-07 14:10:32 - Feat.: - Title: Vlado Kurek: Prajem si dotknúť sa svetovej reklamy a robiť prácu, ktorá neotravuje a neunavuje 04 - Modified: 2022-08-27 15:36:08 - Feat.: - Title: Fun rádio je dlhé roky v sendvičovej pozícii. Musí sa brániť na dve strany 05 - Modified: 2022-07-28 11:48:28 - Feat.: - Title: A zuby zuby zzzúúú čisté. CURAPROX a TRIAD predstavujú novú kampaň
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
29. september 2022 06:41