StoryEditor

Fun rádio má novú imidžovú kampaň: Hrá hity, ktoré nepustíte z hlavy

14.09.2022, 15:32
Autor:
redred

Kampaň vytvorila kreatívna agentúra TRIAD. 

Fun rádio je zosobnením zábavy a najväčších súčasných hitov. Presne o tom je najnovšia imidžová kampaň, ktorú  pripravilo v spolupráci s agentúrou TRIAD.

 

„Našou stratégiou bolo zobrať si platformu „Ja som Fun rádio“ a dať jej silnú kampaňovú podobu. Vychádzali sme z insightu, ktorý každý poznáme: Skutočné hity sú tie hity, ktoré nevieme dostať z hlavy a spievame si ich dokola. A pritom sme si uvedomili, že v okamihu, keď si ich pospevujete, meníte sa na skutočné rádio - Fun rádio", hovorí Vlado Kurek, Chief Creative Officer.   

Hudobný pozicioning Fun rádia reprezentuje v imidžovej kampani súčasný mega hit Bones od Imagine Dragons, jeden z najväčších a zároveň najpospevovanejších aktuálnych hitov.

Kampaň identifikuje a spája všetkých, ktorým znejú v hlave ich obľúbené hity z playlistu Fun rádia, spievajú si ich kdekoľvek sú a stávajú sa tak “ľudským rádiami”, a teda o sebe môžu povedať “aj ja som Fun rádio”. 

Programový riaditeľ Fun rádia, Marek Mikúšek, nevníma kampaň iba ako sezónnu záležitosť, ale ako prirodzenú a neoddeliteľnú súčasť značky.

„Fun rádio je životný štýl, vytvára komunitu ľudí, ktorí majú rovnaké hodnoty, žijú svoj život naplno a zabávajú sa. Často vidím na križovatke stojace auto, v ňom si vodič pospevuje pesničku, alebo sa smeje presne v tom istom okamihu ako ja. Jednoducho sme v tom danom momente rovnako naladení na Fun rádio a bavíme sa. Toto sú presne tie situácie, kedy sa naši poslucháči stávajú súčasťou “Ja som Fun rádio” komunity. Milí naši poslucháči, ste úžasní a ďakujeme, že ste Fun rádio!”.

O vizuálnu podobu televízneho a online spotu sa postaral režisér Marek Partyš a produkcia Protos, o fotenie Tomáš Pospíchal. Súčasťou kampane je okrem televízneho spotu aj silný digitál postavený naprieč platformami. Kampaň je plánovaná na september a október.

Vizitka kampane:

Klient: RADIO GROUP a.s. - Fun rádio

Kreatívna agentúra: TRIAD  

Chief Creative Officer: Vlado Kurek  

Creative Director: Matúš Hliboký 

Head of Art: Peter Baslík  

Art Director: Peter Baslík, Michal Mazán, Tomáš Pospíchal 

Stratég: Martin Woska, Ján Papač  

Account Director: Katarína Poláková  

Copywriter: Matúš Hliboký, Pavol Paulenda, Zuzana Martiniaková  

Account manager: Martin Pajerský  

Social media brand manager: Zuzana Martiniaková, Marika Tisoňová 

Produkcia: Protos  

Režisér: Marek Partyš  

Zvuková postrodukcia: Vladimír "BAJKO" Bajnoci

Fotograf: Tomáš Pospíchal 

 

01 - Modified: 2025-11-11 12:12:28 - Feat.: - Title: S divákmi oslávia slobodu slova. Fun rádio by ste si dnes totiž bez 17. novembra nezapli 02 - Modified: 2025-09-25 10:48:01 - Feat.: - Title: FUN rádio sa poslucháčom pripomína novou kampaňou: Zapni hity, zapni FUN 03 - Modified: 2025-07-30 09:20:09 - Feat.: - Title: Keď sa spojí energia a kreativita: Slovenské elektrárne si vybrali TRIAD 04 - Modified: 2025-06-03 09:25:40 - Feat.: - Title: Marek Mrázik: Hmla okolo ESG sa vyčistila, agentúry riešia profitabilitu a efektivitu 05 - Modified: 2025-04-29 07:05:56 - Feat.: - Title: Skvelá správa pre Triad a slovenskú reklamu. Creative Fast Aid má bronz zo súťaže WARC
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
02. december 2025 23:42