V novej kampani sa zameral práve na slovo čas. Ako moderná firma si je Kaufland dobre vedomý, že čas má dnes pre ľudí najvyššiu hodnotu a chcú ho prežívať naplno: aktívne či iba príjemným relaxom. Napája sa tak na populárnu filozofiu work-life balance.
„Work life balance je čoraz viac aktuálna téma, čo si uvedomujeme aj my v Kauflande. Dnes ľudia okrem zaujímavej práce hľadajú aj prácu, popri ktorej si nájdu čas na svoju rodinu, priateľov, záľuby, šport, vzdelávanie, prípadne iné aktivity, ktoré ich bavia a napĺňajú,“ hovorí Andrej Kulaviak, vedúci oddelenia Recruitingu v Kauflande.
Kampaň od agentúry THIS IS LOCCO sa od ostatných hiringových komunikácií líši tým, že vôbec nezobrazuje zamestnancov, ako vykonávajú náplň svojej práce.
„Diváci v nej neuvidia ani jeden záber vnútri prevádzky, v sklade alebo v kanceláriách centrály. Práve naopak, ukazuje ľudí, ako si vychutnávajú každú minútu svojho voľného času podľa seba,“ hovorí Michal Roháček, senior copywriter z THIS IS LOCCO.
Zaujímavosťou je, že takmer celý spot je zložený z dronových záberov. Jeho natáčanie si vyžiadalo presné letecké manévre v centre Bratislavy na Laurinskej či v River Parku a dron musel dokonca stíhať aj letiacej tenisovej loptičke v scéne na kurtoch.
Vizitka kampane:
Klient: Kaufland Slovensko (Andrej Kulaviak, Barbora Kočnerová)
Agentúra: THIS IS LOCCO
Creative Director: Juraj Kováč
Art Director: Juraj Sapara, Martin Jaňák
Copywriter: Michal Roháček
Account Manager: Diana Hromeková
Strategy Director: Juraj Kováč
Produkcia: Hitchhiker films
Réžia: Maroš Milčík
Fotograf: Peter Chvostek