StoryEditor

HR kampaň Kauflandu si všíma voľný čas zamestnancov

19.09.2022, 20:17
Autor:
redred

Za netradičnou kampaňou stojí THIS IS LOCCO.

HR kampaň
Značka Kaufland sa profiluje ako atraktívny zamestnávateľ pre všetky vekové skupiny. Heslo jeho imidžovej HR komunikácie znie Teraz je tvoj čas.

V novej kampani sa zameral práve na slovo čas. Ako moderná firma si je Kaufland dobre vedomý, že čas má dnes pre ľudí najvyššiu hodnotu a chcú ho prežívať naplno: aktívne či iba príjemným relaxom. Napája sa tak na populárnu filozofiu work-life balance.

„Work life balance je čoraz viac aktuálna téma, čo si uvedomujeme aj my v Kauflande. Dnes ľudia okrem zaujímavej práce hľadajú aj prácu, popri ktorej si nájdu čas na svoju rodinu, priateľov, záľuby, šport, vzdelávanie, prípadne iné aktivity, ktoré ich bavia a napĺňajú,“ hovorí Andrej Kulaviak, vedúci oddelenia Recruitingu v Kauflande. 

Kampaň od agentúry THIS IS LOCCO sa od ostatných hiringových komunikácií líši tým, že vôbec nezobrazuje zamestnancov, ako vykonávajú náplň svojej práce. 

„Diváci v nej neuvidia ani jeden záber vnútri prevádzky, v sklade alebo v kanceláriách centrály. Práve naopak, ukazuje ľudí, ako si vychutnávajú každú minútu svojho voľného času podľa seba,“ hovorí Michal Roháček, senior copywriter z THIS IS LOCCO.

Zaujímavosťou je, že takmer celý spot je zložený z dronových záberov. Jeho natáčanie si vyžiadalo presné letecké manévre v centre Bratislavy na Laurinskej či v River Parku a dron musel dokonca stíhať aj letiacej tenisovej loptičke v scéne na kurtoch.

 

Vizitka kampane:

Klient: Kaufland Slovensko (Andrej Kulaviak, Barbora Kočnerová)

Agentúra: THIS IS LOCCO

Creative Director: Juraj Kováč

Art Director: Juraj Sapara, Martin Jaňák

Copywriter: Michal Roháček

Account Manager: Diana Hromeková

Strategy Director: Juraj Kováč

Produkcia: Hitchhiker films

Réžia: Maroš Milčík 

Fotograf: Peter Chvostek

01 - Modified: 2024-09-07 07:32:50 - Feat.: - Title: Kaufland a THIS IS LOCCO spustili cenovú apokalypsu 02 - Modified: 2024-08-16 08:26:41 - Feat.: - Title: Ticho je nedostatkový tovar, teraz ho nájdete v Kauflande 03 - Modified: 2024-05-31 08:44:15 - Feat.: - Title: Nová kampaň na K Park pokračuje so Separom, opäť si zahral aj v spote 04 - Modified: 2024-05-10 11:33:15 - Feat.: - Title: Film, TV reklama: Vtipnosť v reklame nevymiera 05 - Modified: 2024-03-01 08:01:13 - Feat.: - Title: Ďalšia legenda v Kauflande: Ján Mistrík objavuje chuť slovenských výrobkov
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
05. november 2024 14:35