S: Pamätáte si ešte, kto alebo čo môže za to, že ste sa ocitli v reklame?
Na to existuje až bizarne krátka odpoveď: YouTube.
S: Nerozumiem.
Vždy ma bavilo písanie, preto som študoval žurnalistiku. Bol som presvedčený, že sa chcem stať novinárom. Mal som, a stále mám, voči tomuto povolaniu obrovský rešpekt. Ako mnohí iní ľudia, v jeden nudný večer som natrafil na YouTube na nejakú vtipnú zahraničnú reklamu. Následne som si pozrel ďalšiu a ďalšiu a už si ma chytil algoritmus YouTube, ktorý mi ponúkal stále nové a nové reklamy, a ja som ich nevedel prestať sledovať.
S: A nechceli ste ich čo najrýchlejšie preskočiť?
Nie, toto boli totiž dobré reklamy, mali vtip, twist, nečakaný príbeh a boli fantasticky natočené. V ten večer som videl desiatky svetových reklám a povedal som si, že toto by som možno vedel robiť.
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 90% na dočítanie.
Zostáva vám 90% na dočítanie.