Po najlepších kreatívnych kampaniach, ktoré sme spoznali v septembri na udeľovaní Zlatý klinec, je tu ďalšia príležitosť. Tentokrát ukázať aj najefektívnejšie práce v slovenskej reklame za uplynulý rok.
Do súťaže je možné registrovať reklamné kampane, ktorá prebiehali od 1. septembra 2021 do 31. októbra 2022, a to do jednej z produktových (FMCG, Finančné služby, Telekomunikačné služby, Dobročinný marketing, Ostatné) alebo špeciálnych kategóriách (Dávid a Goliáš, Small Budgets, Media Inovations/Events, Digital).
V prípade, že chcete, aby bolo vaša práca ocenená, predveďte svoje výsledky a registrujte kampaň do 18. novembra 2022 do súťaže. Pozor, tento DDL je jediný a konečný.
O udelení zlatých, strieborných a bronzových ocenení bude rozhodovať viac ako 20 porotcov z reklamných a mediálnych agentúr, ale aj zadávateľov a špecialistov marketingovej komunikácie v dvoch súťažných porotách.
Výsledky a víťazov vyhlási organizátor súťaže, Klub reklamných agentúr Slovenska, na evente 12. decembra 2022.
V hre sú aj medzinárodné EFFIE
Okrem národného kola je možné súťažiť ďalej vo formátoch: Effie Europe (najefektívnejšie kampane z Európy), Effie Multiregion (kampane, ktoré bežali naprieč najmenej štyrmi krajinami a dvomi regiónmi sveta), Effie Best of the Best (kampane ocenené zlatou/grand EFFIE z celého sveta).
V roku 2022 sa podarilo uspieť a získať shortlisty v EFFIE Europe slovenským agentúram THIS IS LOCCO a TRIAD s prácami Bejby Blue (Tatra banka) a Spájame sa pre duševné zdravie (Uniqa). Výsledky budú známe 30. novembra 2022. Bejby Blue sa uchádza zároveň o titul v súťaži Global Best of the Best EFFIE Awards, ktorej výsledky budú známe 6. decembra.