Kampaň Tatrabanky a THIS IS LOCCO uspela v kategórii Financie.
Bejby Blue už poznáme z viacerých domácich aj medzinárodných súťaží. Tentokrát ju ocenila aj porota prestížnej Effie Awards - Global Best of the best.
Zo zverejnených shortlistov vyplýva, že patrí medzi tri najefektívnejšie finančné kampane na svete.
THIS IS LOCCO aj Tatrabanke gratulujeme. A to či sa bude Bejby Blue tešiť aj zo samotnej ceny, sa dozvieme 6. decembra. Už shortlist je však veľkým úspechom slovenskej reklamy.
01 - Modified: 2024-04-16 12:53:20 - Feat.: - Title: Trendy v digitále: Všetci spomínajú AI, ale trh ovplyvnili aj nižšie budgety
02 - Modified: 2024-03-22 08:22:01 - Feat.: - Title: THIS IS LOCCO: Krátke kontrakty sú chorobou nášho biznisu, agentúry sú nonstop pod tlakom
03 - Modified: 2024-03-06 08:00:00 - Feat.: - Title: Môj kariérny sen je splnený: Pracujem v najlepšej agentúre
04 - Modified: 2024-03-01 08:01:13 - Feat.: - Title: Ďalšia legenda v Kauflande: Ján Mistrík objavuje chuť slovenských výrobkov
05 - Modified: 2024-03-01 09:35:38 - Feat.: - Title: Vychovala ich nemocnica: deti s rakovinou sa v novej kampani menia na hiphoperov