Kampaň Tatrabanky a THIS IS LOCCO uspela v kategórii Financie.
Bejby Blue už poznáme z viacerých domácich aj medzinárodných súťaží. Tentokrát ju ocenila aj porota prestížnej Effie Awards - Global Best of the best.
Zo zverejnených shortlistov vyplýva, že patrí medzi tri najefektívnejšie finančné kampane na svete.
THIS IS LOCCO aj Tatrabanke gratulujeme. A to či sa bude Bejby Blue tešiť aj zo samotnej ceny, sa dozvieme 6. decembra. Už shortlist je však veľkým úspechom slovenskej reklamy.
01 - Modified: 2025-12-17 13:12:46 - Feat.: - Title: Všetky deti si zaslúžia písať Ježiškovi z domova, odkazuje Nadácia Kooperativa
02 - Modified: 2025-12-11 08:20:36 - Feat.: - Title: Výborný výkon THIS IS LOCCO na EFFIE EUROPE. Z prestížnej súťaže efektivity berú zlato a dva bronzy
03 - Modified: 2025-11-10 13:13:58 - Feat.: - Title: Nová adventná kampaň: Niektoré tašky z Kauflandu nesú ťažký nákup, iné ťažký príbeh
04 - Modified: 2025-11-06 15:08:36 - Feat.: - Title: O2 vstupuje do novej éry. Spúšťa spoluprácu s kreatívnou agentúrou This is Locco
05 - Modified: 2025-10-17 07:05:29 - Feat.: - Title: Experimentovanie a úlety prinášajú na sociálnych sieťach skvelé výsledky. Lepšie ako opatrná klasika