Kampaň Tatrabanky a THIS IS LOCCO uspela v kategórii Financie.
Bejby Blue už poznáme z viacerých domácich aj medzinárodných súťaží. Tentokrát ju ocenila aj porota prestížnej Effie Awards - Global Best of the best.
Zo zverejnených shortlistov vyplýva, že patrí medzi tri najefektívnejšie finančné kampane na svete.
THIS IS LOCCO aj Tatrabanke gratulujeme. A to či sa bude Bejby Blue tešiť aj zo samotnej ceny, sa dozvieme 6. decembra. Už shortlist je však veľkým úspechom slovenskej reklamy.
01 - Modified: 2024-09-07 07:32:50 - Feat.: - Title: Kaufland a THIS IS LOCCO spustili cenovú apokalypsu
02 - Modified: 2024-08-16 08:26:41 - Feat.: - Title: Ticho je nedostatkový tovar, teraz ho nájdete v Kauflande
03 - Modified: 2024-06-02 15:00:00 - Feat.: - Title: Peter Sagan pokoril v novej kampani pre Zlatý Bažant ďalšiu cyklistickú métu
04 - Modified: 2024-05-10 13:13:39 - Feat.: - Title: Promo, activation, event: Ďalšia dominancia Nezomri
05 - Modified: 2024-05-10 13:36:32 - Feat.: - Title: Digital social media: Ďalšia dominancia NEZOMRI, na finále to už ale nestačilo