To je vianočná kampaň, ktorú tento rok nasadzuje Orange. 25. Vianoce s Orangeom prinášajú lákavé darčeky pre celé rodiny. O kreatívu kampane sa postarala agentúra Elite/Monday Lovers.
Operátor si na Vianoce pre svojich zákazníkov pripravil pestrú ponuku prekvapení a darčekov, z ktorých si vyberie každý člen rodiny, podľa toho či potrebuje nový smartfón, byť neustále online v najlepšej sieti, rýchly a bezpečný internet do domácnosti, kvalitnú TV s atraktívnym obsahom alebo darček pre blízkeho.
Kreatíva kampane je z dielne agentúry Elite/Monday Lovers a tentokrát sa posúva od konceptu „Nájdi sa”, ktorý bol použitý v posledných kampaniach. Zámerom je posunúť sa bližšie k cieľovej skupine, aby sa zákazníci v príbehoch našli, ľahko sa do nich vžili a chceli ich tiež prežiť.
„Vianoce sú špeciálnym obdobím roka, kedy značky dočasne opúšťajú zabehnuté reklamné platformy a prinášajú komunikáciu v osobitnej tonalite. Spoločne s Orange sme sa rozhodli vyjsť podobným krokom a vytvorili samostojný vianočný koncept - Zábava sa vracia do obývačky.” vysvetlil tento krok Peter Šurín, strategy director Elite/Monday Lovers.
„Chceme, aby všetci naši zákazníci vďaka vianočným darčekom, ktoré sme si pre nich pripravili a bezstarostnosti, ktorú im tá najlepšia a najdostupnejšia sieť ponúka, mohli vychutnávať vianočné chvíle a spoločnú zábavu skutočne naplno a s radosťou,“ vysvetlil Martin Hromkovič, riaditeľ úseku marketingu pre rezidenčných zákazníkov a značky spoločnosti Orange Slovensko.
V rámci komunikácie bola ponechaná úloha rozprávača, ktorú Orange spoločne s dvornou agentúrou Elite/Monday Lovers posunuli do netypickej rozprávkovo-magickej roviny v podobe veršov a skvelo sa jej aj naďalej drží Števo Martinovič.
Koncept vianočnej kampane vychádza z insightu, že rodiny už netrávia čas spolu v obývačkách. „Hoci sú Vianoce časom tradícií a opakujúcich sa zvykov, jeden z nich sa pomaly vytráca z našich domácností, a to spoločný čas a zábava strávená v obývačke. Zabávame sa stále, ale každý po svojom.
Z roka na rok sme stále viac vo svojich izbách, so svojim tabletom alebo mobilom. Čoraz menej sa bavíme s našimi najbližšími. Tohtoročná vianočná ponuka Orangeu – projektor a herná konzola je skvelou odpoveďou na tento problém. Táto ponuka je zároveň úžasnou príležitosťou ľudí motivovať, aby sa vrátili spolu do obývačiek, zabávali sa a trávili čas spolu. Celá kampaň je postavená na veľkom návrate spoločnej zábavy tam, kam patrila odjakživa. Do obývačky,” doplnil Filip Olšovský, Copywriter, Elite/Monday Lovers.
Vizitka kampane:
Názov kampane: Zábava sa vracia do obývačky
Klient: Orange Slovensko, a.s./Jana Danihelová, Katarína Müsslerová, Hana Čupilová, Pavel Buršík
Reklamná agentúra: Elite/Monday Lovers, s.r.o.
Creative director: Peter Michalka
Strategy director: Peter Šurín
Art director: Kamil Krajňák
Copywriter: Slavomír Artim, Filip Olšovský
Account director: Roman Breja
Account manager: Lenka Pavlíčková
Mediálna agentúra: Mediacom
Digitálna agentúra: Elite/Monday Lovers, s.r.o.
Použité médiá: TV + 360 media mix
Termín nasadenia: 4.11. 2021
Cieľová skupina: Mass market
Produkcia televízneho spotu: Hitchhiker Films
Réžia: Tomáš Řehořek
Názov pesničky použitej v spote: The Magical Tree
Autor hudby: Studio Le Bus
Zvukový majster: Vladimir Bajnoci
Fotograf: Ivan Horváth