Orange Vianoce
StoryEditor

Zábava sa vracia do obývačky, znie vo vianočnej kampani Orange

15.11.2022, 15:40
Autor:
redred

A to vďaka ponuke Love a výhodným zariadeniam.

To je vianočná kampaň, ktorú tento rok nasadzuje Orange. 25. Vianoce s Orangeom prinášajú lákavé darčeky pre celé rodiny. O kreatívu kampane sa postarala agentúra Elite/Monday Lovers. 

Operátor si na Vianoce pre svojich zákazníkov pripravil pestrú ponuku prekvapení a darčekov, z ktorých si vyberie každý člen rodiny, podľa toho či potrebuje nový smartfón, byť neustále online v najlepšej sieti, rýchly a bezpečný internet do domácnosti, kvalitnú TV s atraktívnym obsahom alebo darček pre blízkeho. 

Kreatíva kampane je z dielne agentúry Elite/Monday Lovers a tentokrát sa posúva od konceptu „Nájdi sa”, ktorý bol použitý v posledných kampaniach. Zámerom je posunúť sa bližšie k cieľovej skupine, aby sa zákazníci v príbehoch našli, ľahko sa do nich vžili a chceli ich tiež prežiť.

Vianoce sú špeciálnym obdobím roka, kedy značky dočasne opúšťajú zabehnuté reklamné platformy a prinášajú komunikáciu v osobitnej tonalite. Spoločne s Orange sme sa rozhodli vyjsť podobným krokom a vytvorili samostojný vianočný koncept - Zábava sa vracia do obývačky.” vysvetlil tento krok Peter Šurín, strategy director Elite/Monday Lovers.

„Chceme, aby všetci naši zákazníci vďaka vianočným darčekom, ktoré sme si pre nich pripravili a bezstarostnosti, ktorú im tá najlepšia a najdostupnejšia sieť ponúka, mohli  vychutnávať vianočné chvíle a spoločnú zábavu skutočne naplno a s radosťou,“ vysvetlil Martin Hromkovič, riaditeľ úseku marketingu pre rezidenčných zákazníkov a značky spoločnosti Orange Slovensko. 

 

V rámci komunikácie bola ponechaná úloha rozprávača, ktorú Orange spoločne s dvornou agentúrou Elite/Monday Lovers  posunuli do netypickej rozprávkovo-magickej roviny v podobe veršov a skvelo sa jej aj naďalej drží Števo Martinovič.

 

Koncept vianočnej kampane vychádza z insightu, že rodiny už netrávia čas spolu v obývačkách. „Hoci sú Vianoce časom tradícií a opakujúcich sa zvykov, jeden z nich sa pomaly vytráca z našich domácností, a to spoločný čas a zábava strávená v obývačke. Zabávame sa stále, ale každý po svojom.

Z roka na rok sme stále viac vo svojich izbách, so svojim tabletom alebo mobilom. Čoraz menej sa bavíme s našimi najbližšími. Tohtoročná vianočná ponuka Orangeu – projektor a herná konzola je skvelou odpoveďou na tento problém. Táto ponuka je zároveň úžasnou príležitosťou ľudí motivovať, aby sa vrátili spolu do obývačiek, zabávali sa a trávili čas spolu. Celá kampaň je postavená na veľkom návrate spoločnej zábavy tam, kam patrila odjakživa. Do obývačky,” doplnil Filip Olšovský, Copywriter, Elite/Monday Lovers.

 

Vizitka kampane:

Názov kampane: Zábava sa vracia do obývačky

Klient: Orange Slovensko, a.s./Jana Danihelová, Katarína Müsslerová, Hana Čupilová, Pavel Buršík

Reklamná agentúra: Elite/Monday Lovers, s.r.o.

Creative director: Peter Michalka

Strategy director: Peter Šurín

Art director: Kamil Krajňák

Copywriter: Slavomír Artim, Filip Olšovský

Account director: Roman Breja

Account manager: Lenka Pavlíčková

Mediálna agentúra: Mediacom

Digitálna agentúra: Elite/Monday Lovers, s.r.o.

Použité médiá: TV + 360 media mix

Termín nasadenia: 4.11. 2021

Cieľová skupina: Mass market

Produkcia televízneho spotu: Hitchhiker Films

Réžia: Tomáš Řehořek 

Názov pesničky použitej v spote: The Magical Tree

Autor hudby: Studio Le Bus

Zvukový majster: Vladimir Bajnoci

Fotograf: Ivan Horváth

 

 

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
22. november 2022 12:08