StoryEditor

Orange predstavuje vianočnú kampaň. Do pozornosti dáva ďalší mikropríbeh ľudskosti

03.11.2023, 09:59
Autor:
redred

Orange dnes spolu so spustením vianočnej ponuky prichádza s novou vianočnou kampaňou. Aj pri nej pokračuje v koncepte čLOVEk, ktorý rozvinul do ľudského mikropríbehu o zdieľanom okamihu obdarovania niekoho, kto je nám veľmi blízky.

Okrem vianočnej emócie takto Orange komunikuje aj to, aký vianočný darček pre svojich zákazníkov pripravil.

„Vianoce v Orange budú aj tento rok plné darčekov a prekvapení. Vieme, že blízkosť, zdieľanie zážitkov a emócií sú pre ľudí mimoriadne dôležité, obzvlášť počas Vianoc. Keďže našim poslaním je ľudí spájať, chceme im to umožniť aj vďaka rýchlemu a spoľahlivému optickému internetu, s ktorým môžu byť v spojení aj keď sú od seba na míle vzdialení. Teraz navyše k optickému internetu môžu získať  smart TV ako darček iba za 1 euro alebo ďalšie smart zariadenia, ako sú napríklad telefóny a hodinky,“ vysvetľuje Rozália Belková, Head of Communication and Commercialization spoločnosti Orange Slovensko.

image

Orange - kampaň Vianočné prekvapenia.

Orange aj vo svojej vianočnej kampani pokračuje v  komunikačnom koncepte čLOVEk, ktorý odštartoval v septembri tohto roku. „Na čom skutočne počas Vianoc záleží, je byť so svojimi blízkymi. Každý čLOVEk počas Vianoc zdieľa so svojimi najbližšími úprimnú radosť z toho, že sú konečne spolu, že majú na seba čas, ale aj radosť z prekvapení. Či už niekto niečím prekvapí nás, alebo my prekvapíme iných. Veď nie nadarmo sa hovorí, že najlepším darčekom je obdarovať niekoho iného. Emócia zdieľania spoločných okamihov tu nemusí byť iba na Vianoce, avšak platí, že je to práve v období Vianoc, keď sa nám darí byť si bližšie,“ hovorí Saša Martináková, Strategy Director, MADE BY VACULIK.

„Keď sme s klientom diskutovali, ako uchopiť novú kampaň a predostreli nám novú propozíciu, boli sme radi, že tým darčekom, ktorý si pripravili pre svojich zákazníkov, je práve televízor. V čase Vianoc sa práve pri ňom stretávame s najbližšími pri obľúbenej vianočnej rozprávke, vianočnom príbehu alebo pri každoročne sa opakujúcich playlistoch a vianočných videoklipoch,“ dodáva Martináková. 

image

Orange - kampaň Vianočné prekvapenia.

„V kreatíve sme opäť stavili na mikropríbeh ľudskosti. Tentokrát sme sa zamerali na insight, že na Vianoce je krásne dostať darček, no ešte krajšie je niekoho obdarovať. Práve o tomu sú tie najlepšie prekvapenia,” vysvetľuje Milan Bielik, Chief Creative Officer, MADE BY VACULIK a dopĺňa: „Príbeh mladej dvojice nás prenesie do štedrovečernej atmosféry, v ktorej je hlavným hrdinom nový televízor. Aj keď by sa nám mohlo zdať, že je to len ďalší kus techniky, nie je to tak. Omnoho dôležitejšie je to, čo sa na ňom premieta. Videomozaika spoločných momentov našich dvoch hrdinov odštartuje ďalšie vianočné prekvapenie - podomácky vytvorený sneh priamo v obývačke. Kto by si neželal také Vianoce?”

Kampaň vznikla v produkcii Hitchhiker Films s režisérom Pepe Ehrenbergerom.

Vizitka kampane

Názov kampane: Vianočné prekvapenia

Klient: Orange Slovensko

Head of Communication and Commercialization: Rozália Belková

Advertising: Jana Danihelová, Remigia Hammond, Annamária Vajsová, Annamária Naništová

Reklamná agentúra: MADE BY VACULIK, s.r.o.

Creative director: Milan Bielik

Strategy: Alexandra Martináková

Digital strategy director: Marek Krištof

Art director: Milan Malý, Matej Klíč, Martin Schurdák

Copywriter: Matúš Hliboký, Marek Konečný, Andrej Hrivnák, Veronika Rybárová

Graphic Designer: Marek Horecký, Nikoleta Némethová

Account director: Ada Šimšíková, Michala Zezulová

Account manager: Romana Otočková, Lucia Bocová, Miriam Tamajková, Hana Bodáková

Video motion designer: Patrik Pavlis

Social media: Alexandra Remo, Kristína Kačániová

Mediálna agentúra: EssenceMediacom

Digitálna agentúra: MADE BY VACULIK, s. r. o.

Použité médiá: TV + 360 media mix

Termín nasadenia: od 3.11.2023

Cieľová skupina: Mass market,  Slovensko

Produkcia televízneho spotu: Hitchhiker Films

Réžia: Peter “Pepe” Ehrenberger

Production crew: Pavol Kopček, Anna Javorská, Ivan Hulík

Názov pesničky použitej v spote: Human

Autor hudby: Jamie Hartman, Nick Monson, Rory Graham

Interpret: Madilyn Bailey

Zvukový majster: Vladimír “Bajko” Bajnoci

Fotograf: Šymon Kliman

01 - Modified: 2023-11-02 15:57:17 - Feat.: 0 - Title: Prekvapivá zmena na čele MADE BY VACULIK. Na pozíciu CEO nastupuje Ondrej Geče 02 - Modified: 2023-09-29 13:37:18 - Feat.: 0 - Title: Chceme prinavrátiť starý dobrý Orange
01 - Modified: 2024-04-24 06:07:00 - Feat.: - Title: Milan Bielik o Young Lions 2024: O budúcnosť reklamy vôbec nemám strach 02 - Modified: 2024-02-14 08:00:00 - Feat.: - Title: KRAS špeciál: Udalosti, ktoré v roku 2023 ovplyvnili život agentúr 03 - Modified: 2023-12-14 14:16:18 - Feat.: - Title: Love brand sa nezrodí zo dňa na deň, je to proces na dlhšiu trať 04 - Modified: 2023-11-02 15:57:17 - Feat.: - Title: Prekvapivá zmena na čele MADE BY VACULIK. Na pozíciu CEO nastupuje Ondrej Geče 05 - Modified: 2023-09-29 13:37:18 - Feat.: - Title: Chceme prinavrátiť starý dobrý Orange
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
01. máj 2024 06:48