StoryEditor

Ako vznikli TikToky zo supermarketu a prečo nás tieto skeče bavia?

18.11.2022, 11:41
  • Dvesto videí, viac ako 40 miliónov videní a stovky komentárov. A k tomu ešte ako bonus bronzový Klinec z kategórie Digital.
  • TikToky zo supermarketu patria vôbec k najlepším spoluprácam na tejto pre mnohé značky ešte stále nepoznanej sieti. Spolupráca Kauflandu a agentúry Respect APP žne úspechy a pokračuje.
  • Ako spolupráca vznikla a čo prináša značke? 
  • Komu sa oplatí vstúpiť na túto sociálnu sieť? 

 

TikTok je celosvetovým fenoménom a už dávno neplatí, že ide o sociálnu sieť, kde sa iba tancuje a ktorá nemá biznisový výtlak. Práve naopak. Čoraz častejšie sa na nej objavujú doteraz pomerne konzervatívne značky, ktoré svoju pozornosť zameriavali najmä na osvedčené reklamné formáty. Jednoducho, TikTok je výzvou pre všetkých. Celosvetovo ho sleduje viac ako miliarda používateľov. No na Slovensku stále nemá reklamné rozhranie. Preto bolo spustenie TikTok kanála pre Kaufland bez akejkoľvek mediálnej podpory veľkou výzvou. Agentúra prišla s konceptom, ktorý kombinuje natívne tiktokové trendy s insightmi z nakupovania, ktoré klientova cieľovka dobre pozná. A zafungovalo to výborne.

Bola to logická voľba

„Potom čo už niekoľko rokov úspešne komunikujeme na sociálnych sieťach Facebook, Instagram, YouTube, ale aj LinkedIn, prišla logická otázka, kam sa ešte posunieme ďalej. Voľba padla na TikTok. Nebudeme klamať, lákalo nás aj to, že tam spomedzi našej konkurencie budeme prví,“ opisuje začiatky spolupráce Jana Ištoková z Kauflandu.

„Chceli sme hlavne zabaviť, o čom sieť TikTok vlastne aj je. Spolu s agentúrou Respect APP sa nám podarilo dať dokopy skvelý koncept. Podľa nášho názoru je jedinečný aj v tom, že nemáme problém si vystreliť aj sami zo seba.“ Creative director Respect APP Lukáš Lukonič priznáva aj ďalšie ciele:

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 80% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-03-01 08:01:13 - Feat.: - Title: Ďalšia legenda v Kauflande: Ján Mistrík objavuje chuť slovenských výrobkov 02 - Modified: 2024-01-23 08:35:34 - Feat.: - Title: Spojenie portálu Dovolenka.sme.sk a Respect APP prináša kampaň ideálnej dovolenky 03 - Modified: 2024-02-14 08:00:00 - Feat.: - Title: KRAS špeciál: Udalosti, ktoré v roku 2023 ovplyvnili život agentúr 04 - Modified: 2023-12-13 15:20:44 - Feat.: - Title: Respect APP má novú Associate Creative Directorku 05 - Modified: 2023-10-20 08:15:59 - Feat.: - Title: Kaufland má po 13 rokoch na Slovensku nového generálneho riaditeľa. Novým CEO je Sven Reinhard
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
20. apríl 2024 05:02