TikTok je celosvetovým fenoménom a už dávno neplatí, že ide o sociálnu sieť, kde sa iba tancuje a ktorá nemá biznisový výtlak. Práve naopak. Čoraz častejšie sa na nej objavujú doteraz pomerne konzervatívne značky, ktoré svoju pozornosť zameriavali najmä na osvedčené reklamné formáty. Jednoducho, TikTok je výzvou pre všetkých. Celosvetovo ho sleduje viac ako miliarda používateľov. No na Slovensku stále nemá reklamné rozhranie. Preto bolo spustenie TikTok kanála pre Kaufland bez akejkoľvek mediálnej podpory veľkou výzvou. Agentúra prišla s konceptom, ktorý kombinuje natívne tiktokové trendy s insightmi z nakupovania, ktoré klientova cieľovka dobre pozná. A zafungovalo to výborne.
Bola to logická voľba
„Potom čo už niekoľko rokov úspešne komunikujeme na sociálnych sieťach Facebook, Instagram, YouTube, ale aj LinkedIn, prišla logická otázka, kam sa ešte posunieme ďalej. Voľba padla na TikTok. Nebudeme klamať, lákalo nás aj to, že tam spomedzi našej konkurencie budeme prví,“ opisuje začiatky spolupráce Jana Ištoková z Kauflandu.
„Chceli sme hlavne zabaviť, o čom sieť TikTok vlastne aj je. Spolu s agentúrou Respect APP sa nám podarilo dať dokopy skvelý koncept. Podľa nášho názoru je jedinečný aj v tom, že nemáme problém si vystreliť aj sami zo seba.“ Creative director Respect APP Lukáš Lukonič priznáva aj ďalšie ciele:
Zostáva vám 80% na dočítanie.