StoryEditor

Prečo Martinus nerobí marketing na zvýšenie predaja kníh a prečo za dôležitejšie považujú budovanie brandu?

21.11.2022, 00:00

Knihovrátok nevnímame ako kanibalizovanie vlastného biznisu, hovorí marketingový riaditeľ Juraj Šlesar.

Aké trendy momentálne sledujete v segmente predaja kníh? Čo si vaši zákazníci kupujú?

Dlhodobým trendom je určite nárast popularity nebeletristických žánrov – či už sa bavíme o literatúre faktu, knihách o stravovaní a populárno-náučných knihách alebo o reportážnej literatúre. Rovnako sledujeme neustály nárast popularity e-kníh a audiokníh, ktoré si s rozširujúcou sa ponukou nachádzajú stále nových a nových zákazníkov.

Ako sa darí projektu Knihovrátok a aký význam vidíte vo vracaní prečítaných kníh späť do obehu? Nejdete sami proti svojmu biznisu?

Projekt Knihovrátok nám robí obrovskú radosť, lebo počas prvého roka svojho fungovania predstihol aj naše najsmelšie očakávania.

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 74% na dočítanie.
01 - Modified: 2023-05-31 11:44:23 - Feat.: - Title: Pozitívna zákaznícka skúsenosť zvyšuje hodnotu firmy. Tieto značky a inštitúcie ju robia najlepšie
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
27. apríl 2024 04:35