StoryEditor

Epica Awards: Sedem slovenských agentúr má shortlisty

24.11.2022, 12:08
Autor:
michmich

Víťazov vyhlásia počas špeciálneho online ceremoniálu 8. decembra.

Slováci sa nestratili.  Na svete je už shortlist postupujúcich prác, ktoré sa pobijú o víťazstvo v súťaži Epica Awards 2022. Body z tejto súťaže sa počítajú aj do rebríčka Agentúra roka pre rok 2023, ktorú vyhlásujú Stratégie. 

Porota zložená z redaktorov a senior reportérov vyberala z viac ako 3-tisíc prihlásených prác. 

A na tieto finálové práce sa teraz pozrie hlavná porota, ktorá bude o absolútnych víťazoch online hlasovať od 23. novembra až do 2. decembra.

Počas špeciálneho online ceremoniálu 8. decembra sa odprezentujú víťazi zlatých cien a Grand Prix.  Strieborní a bronzoví  budú zverejnení na webovej stránke Epica Awards nasledujúci deň, 9. decembra.

 

Tento rok absentujú práce ruských agentúr, ktoré dostali stopku. Najvyšší počet prihlášok prišiel zo Severnej Ameriky a to vyše 400. Nasledovala Ukrajina s 396 prácami, Nemecko ich prihlásilo 276 a Francúzsko 158. Organizátori zaznamenali nárast prihlásených prác z Ázie, najmä Thajska, Číny a Indie.

Zo Slovenska sa na shortlist, teda do finále, dostalo sedem agentúr s desiatimi prácami.

Pozrite si, ktoré slovenské práce budú bojovať o ceny.

Effectivity 

Na shortlist sa dostala s dvomi prácami v troch kategóriách. A to s príspevkom „Zastavme túto sériu“ v kategórii Medzinárodna efektivita v aktuálnej reklame a Reklame v reálnom čase. 

 

Zabodovala aj ich práca "Takto vyzerá chuť" pre Kaltenecker v kategóriách Alkoholických nápojov a Reklamnej fotografii.

image

Kaltenecker

 

Kreatívna Dvojica

Táto agentúra postúpila do finále s eventom Lesný Barber, ktorý realizovali pre Harold‘s Barber & Tattoo. O práci sme písali aj my

Mannschaft 

V kategórii Doprava a cestovný ruch má Mannschaft shortlist s oceňovaným eventom Faster than a Train, ktorý realizovali pre Klaster Orava.  S touto prácou sa minulý mesiac stali aj top prácou mesiaca v našich Stratégiách a bodovali aj na Zlatom Klinci. 

MUW Saatchi & Saatchi

V kategórii Finančných služieb do finále postúpili s kampaňou poistenia Home office pre ČSOB poisťovňu.

THIS IS LOCCO

Uspeli a postúpili do finálových prác v kategórii aktuálna reklama a Reklama v reálnom čase s prácou  "Neverte ruským rozprávkam" pre Zastúpenie Európskej komisie na Slovensku.

image

Nová kampaň Zastúpenia Európskej komisie na Slovensku proti ruským hoaxom.

TRIAD  

Zabodovala v kategórii WWF grafický dizajn s prácou pre VÚB banku a v kategórii Zdravie a bezpečnosť s prácou pre Dobrého anjela.

 

 

 

Wiktor Leo Burnett

Agentúra sa pobije o hlavnú cenu v kategórii Nealkoholických nápojov s prácou pre Heineken Slovensko a v kategórii Brand identity s prácou pre Corwin.

image

Wiktor Leo Burnett, Heineken SLovensko

 

01 - Modified: 2022-09-11 17:29:31 - Feat.: 0 - Title: Zlatý klinec 2022: Agentúrou večera je MUW Saatchi & Saatchi 02 - Modified: 2022-09-10 12:51:14 - Feat.: 0 - Title: Zlaté klince 2022 sú rozdané. Toto je najlepšia slovenská reklama 03 - Modified: 2022-09-24 07:58:29 - Feat.: 0 - Title: Úspech slovenskej reklamy na Golden Drum: Róbert Slovák vyhral zlato a bronz, JANDL striebro
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
25. november 2022 08:21