StoryEditor

Čo majú spoločné kliešte a barbershop Harold‘s?

25.07.2022, 12:16

Stretli sa v kampani od Kreatívnej dvojice.

Strihanie trávy v parkoch a strihanie pánskych vlasov prepojila agentúra Kreatívna dvojica do jednej kampane. Vychádzala z toho, že v lete je sezóna klieťov v plnom prúde. Pričom v roku 2020 zaznamenalo Slovensko najvyšší počet prípadov kliešťovej encefalitídy za posledných 20 rokov.

Jedným z miest na ľudskom tele, kam sa kliešť rád ukryje, sú vlasy. Prečo teda neupozorniť na to v reklame pre barbershop Harold´s? Myšlienka je postavená na tom, že barberi pomáhajú ochrániť zdravie ľudí tým, čo vedia najlepšie – strihaním riskantných zarastených porastov, čo v ich prípade znamená - vlasy.

Aj taká zdanlivo jednoduchá vec, ako je správny účes od barbera, dokáže ľuďom pomôcť rýchlejšie spozorovať kliešťa a ušetriť ich tým zdravotných problémov.

Navyše počas leta barberi ponúkajú zákazníkom špeciálny krátky strih s názvom HealthCut, ktorý je charakteristický najmä dôsledným skrátením miest za ušami a v okolí krku. Aby barberi z barbershopu Harold´s  poukázali na dôležitosť strihania vlasov, pridali sa k s verejnoprospešným službám v Ružinove a na špeciálne upravenej kosačke v tvare holiaceho strojčeka pokosili spolu s pracovníkmi niekoľko trávnatých plôch v Bratislave.

image

Kreatívna dvojica pre - Harold´s

Na pokosenej ploche následne zanechali špeciálny odkaz - vonkajšiu reklamu - vďaka čomu sa z pokosených plôch stali pozvánky k barberovi.

Z aktivity vzniklo kampaňové video, ktoré publikoval portál AdsOfTheWorld.

Kampaň potrvá do polovice septembra a jej súčasťou budú aj ďalšie výstupy ako napríklad Pop-up barbeshop na frekventovaných turistických miestach v okolí Bratislavy. Barberi budú teda strihať ľudí práve na miestach, kde je najvyššie riziko, že by si domov so sebou mohli doniesť kliešťa.

Vizitka kampane:

Agentúra: Kreatívna Dvojica
Creative Directors: Michal Hornický, Ivana Hornická Pacoňová
Art Director: Michal Hornický
Copywriter: Ivana Hornická Pacoňová
Director of photography: Ondrej Synak
2AC: Dušan Ďurkovič
FPV & Drone Operator: Radovan Leitman/Creative Visuals
Image postproduction: casozberysk
Sound recording: Miroslav Gaži
Sound Mix & Mastering: Viktor Krivosudský
Runners: Ladislav Hubaček, Dominik Herceg
Subtitles: Dominik Herceg
Stage Designers: Róbert Šebesta, Pavol Semian
Bratislava-Ružinov Public Services Manager: Matej Guoth

01 - Modified: 2022-07-26 15:10:02 - Feat.: - Title: Svetové i slovenské značky sa hlásia k LGBT komunite. Sú však kritizované, spoločnosť chce viac 02 - Modified: 2022-07-25 11:50:12 - Feat.: - Title: Značka topánok Vasky rozbieha kampaň. Päť influencerov bude prekonávať vlastné hranice 03 - Modified: 2022-07-25 15:18:47 - Feat.: - Title: Coca-Cola s novou kampaňou. So známymi spevákmi aj s letnou súťažou 04 - Modified: 2022-07-21 10:26:23 - Feat.: - Title: Burger King pritvrdil. Počas kampane vám naservíruje len bezmäsitý burger 05 - Modified: 2022-07-20 12:51:30 - Feat.: - Title: THIS IS LOCCO boduje na New York Festivals. Odnáša si striebro
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
27. júl 2022 13:21