StoryEditor

Marketérkou roka 2022 je Milada Halová

12.12.2022, 20:36
Autor:
redred

Head of Brand management Tatra banky a Raiffeisen banky získala toto prestížne ocenenie od organizácie Ľudia z Marketingu.

Po piatykrát udelilo občianske združenie Ľudia z Marketingu ocenenie Marketér roka s cieľom posilnenia vnímania role zadávateľa na úspechu značky a kultivácie prostredia slovenského marketingu. Z úzkej nominácie silných mien získala ocenenie Marketér roka 2022 Milada Halová, Head of Brand management Tatra banky a Raiffeisen banky.

image

Milada Halová: Máme byť nároční na seba, hrať sa, posúvať hranice a nerobiť priemernú robotu

Ocenenie Marketér roka 2022 odovzdala počas slávnostného vyhlasovania národnej súťaže efektivity marketingovej komunikácie Effie 2022 Dáša Juríková, riaditeľka Brand Hubu Slovenskej sporiteľne a prezidentka združenia Ľudia z Marketingu.

„Dlhoročná práca Milady Halovej na značke Tatra banka, vrátane Ceny Nadácie Tatra banky je vysoko inšpiratívna pre celý trh. Výsledky Miladinej práce dokazuje aj aktuálne viacnásobne doma aj v zahraničí oceňovaná kampaň -  Bejby blue. Značka pod jej vedením udáva dlhodobo trendy v marketingovej komunikácii, ale aj v remeselnom spracovaní jednotlivých komunikačných výstupov. Za výrazný osobný prínos vnímame ako združenie Ľudí z Marketingu aj jej nasadenie v oblasti podpory kreativity a umenia,“ dodala Dáša Juríková.

Podľa Ľubomír Tuchschera, výkonného riaditeľa Slovenského združenia pre značkové výrobky slovenskí marketéri pravidelne prichádzajú s iniciatívami, ktoré majú svetovú úroveň a preto aj tohtoročný držiteľ titulu Marketér/ka roka 2022 bude vďaka spolupráci OZ Ľudia z Marketingu a Slovenského združenia pre značkové výrobky nominovaný na ocenenie Global Marketer of the Year 2023 a zároveň získa vstup na konferenciu Global Marketers Week v  Istanbule v apríli budúceho roka, ktorú organizuje Svetová federácia zadávateľov reklamy (WFA).

Ľudia z Marketingu sa rozhodli udeliť tento rok špeciálne ocenenie Komunikačný počin 2022 pre iniciatívy Slovenská Tepláreň a Ide nám o život, ktoré komunikačne významným spôsobom formujú verejnú mienku smerom k tolerancii, spolupatričnosti a nenásiliu. Veríme, že Slovensko sa aj vďaka tejto iniciatíve môže stať bezpečnou krajinou pre všetkých bez rozdielu. Iniciatívy majú výrazní presah aj do formovania prostredia firiem a biznisu na Slovensku.

image

Roman Samotný, Komunikačný čin roka 2022

Milada Halová má 20 ročné skúsenosti z oblastí marketingu, brand stratégie a filantropie. 6 rokov zastávala pozíciu riaditeľky Nadácie Tatra banky, kde bola zodpovedná za jej programovú a komunikačnú stratégiu. 16 rokov je riaditeľkou projektu Ceny Nadácie Tatra banky za umenie, jedného z najvýznamnejších projektov podpory umenia a dizajnu na Slovensku. V roku 2013 začala viesť oddelenie komunikácie značky Tatra banka, zaviedla komunikačnú stratégiu inovácií, po roku do jej portfólia pribudla ďalšia značka Raiffeisen banka. Aktuálne zastáva pozíciu riaditeľky odboru Brand managementu značiek Tatra banka a Raiffeisen banka, kde strategicky vedie obe značky v rámci multibrandovej stratégie Tatra banky. Do jej kompetencie spadá okrem stratégie aj brand management, externá komunikácia, médiá, eventy, sponzoring a Nadácia Tatra banky, kde od roku 2013 pôsobí aj ako členka Správnej rady Nadácie TB.  Je spoluzakladateľkou značky KID., festivalu dizajnu pre deti a členkou prezídia občianskeho združenia Ľudia z Marketingu.

História ocenenia: 

2017: Igor Tóth, riaditeľ marketingu O2 Slovakia

2018: ​Juraj Holub, marketingový riaditeľ v spoločnosti Slido

2019: Dáša Juríková, riaditeľka Brand Hub Slovenskej sporiteľne

2020:  Branislav Brzula, marketingový riaditeľ Lidl SR

2021: Juraj Pobjecký, Head of Brand, Isadore

 

 

 

01 - Modified: 2023-01-27 14:40:45 - Feat.: 0 - Title: Milada Halová: Máme byť nároční na seba, hrať sa, posúvať hranice a nerobiť priemernú robotu
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
19. november 2024 13:11