Po úspešnej minuloročnej komunikácii, v ktorej Vagus predstavil ako vyzerá skutočná ulica, tentokrát poukazuje na aktuálnu neľahkú ekonomickú situáciu, ktorá je nám všetkým dôverne známa. Energetická kríza priniesla do spoločnosti zvyšovanie cien vo všetkých oblastiach života a s nimi aj obavy z ich dôsledkov.
"Zo všetkých strán sa na nás tak valia rady a návody, ako obmedziť spotrebu plynu a energie a koľko tak môžeme pri podnikaní a v domácnostiach ušetriť. Avšak ľudia bez domova žijú v náročných podmienkach deň čo deň a sú odkázaní predovšetkým na pomoc verejnosti. Tipy, ako ušetriť sa dajú uplatniť v ich životnej situácii len veľmi ťažko. Práve táto skutočnosť sa stala aj ústredným motívom nového spotu občianskeho združenia.” vysvetľuje Stanislava Fabšíkova, ktorá má na starosti marketing a komunikáciu OZ Vagus.
Stratégiu a kreatívu kampane zastrešila agentúra Mannschaft, o produkciu videa sa postarali Toxpro s režisérom Teodorom Kuhnom. Na kampaň ďalej natrafíte aj cez vaše rádio prijímače a na sociálnych sieťach.
Vizitka kampane:
Klient: OZ Vagus (Stanislava Fabšíková, Alexandra Kárová)
Agentúra: Mannschaft
Kreatívny riaditeľ: Adam Marčan, Matúš Kvas
Art Director: Adam Marčan
Copywriter: Matúš Kvas, Roman Krmášek
Account manager: Adam Marčan
Produkcia: Toxpro
Production manager: Nazarij Kľujev
Director: Teo Kuhn
DOP: Max Kľujev
Sound: Tomáš Balák