Vytváranie atraktívneho obsahu a jeho umiestňovanie na tie správne kanály. Ako jednoducho to znie. Ak chcú dnes digitálne agentúry uspieť na mimoriadne konkurenčnom trhu, musia tieto dva atribúty splniť na sto percent.
A k tomu pridať ďalšie, napríklad deň čo deň sledovať technologické novinky. Ale ako sa zorientovať v tom, ktoré sú naozaj podstatné a ktoré čoskoro upadnú do zabudnutia? Takto pred rokom sme skloňovali vo všetkých pádoch slovo metaverzum. Dnes si experti nie sú až takí istí jeho budúcnosťou. Zhodujú sa však v tom, že umelá inteligencia už teraz mení pravidlá hry. A kto ich nezachytí, môže sa veľmi rýchlo ocitnúť mimo ihriska.
Vitajte vo svete digitálnych agentúr. Táto ročenka má za cieľ previesť vás trendmi a novinkami. Predstavíme vám v nej aj tri desiatky top hráčov – veľkých aj menších, fullservisových aj špecializovaných.
Lebo digitál môže mať rôzne podoby – kreatívne, výkonnostné, mediálne aj kontentové. A ešte k tomu množstvo ďalších odtieňov, napríklad v podobe influencer marketingu.
Zostáva vám 7% na dočítanie.