Kritika do vlastných radov? Aj toto zaznieva v prvom spote, ktorým Zlatý Bažant uvádza na trh svoje úplne nové horkejšie pivo. Pozrite si ho ako prví.
Slovenská pivná značka Zlatý Bažant predstavila novú 360° kampaň, ktorá provokuje a budí zvedavosť. Pre značku Zlatý bažant ide nielen o revolúciu v receptúre produktu, ale aj o zmenu v pozicioningu.
Hlavným motívom je slovenskosť, inovatívnosť a optimizmus s inteligentným humorom. Autorom odvážnej kampane pre najobľúbenejšie slovenské pivo je kreatívny tím agentúry THIS IS LOCCO.
Prémiový ležiak Zlatý Bažant, ktorý je tradičnou pivnou značkou s bohatou históriou a dlhé roky formoval pivnú kultúru na Slovensku, uvádza na trh úplne nový 12-stupňový ležiak, ktorý vystrieda pôvodnú receptúru. Pivárom ho predstaví v odvážnej, provokatívnej kampani, ktorá pobeží naprieč tradičnými mediálnymi kanálmi ako aj v online a digitálnom priestore či v podlinke na eventoch a festivaloch.
Idea kampane inteligentným humorom komunikuje podstatu novej receptúry s dôrazom na slovenský pôvod obľúbeného ležiaka.
Hrdinom kampane je nový Zlatý Bažant 12% Slovenský Ležiak, ktorý „už nie je to, čo býval, lebo je lepší, horkejší a slovenskejší“.
„Agentúra THIS IS LOCCO priniesla úplne nový pohľad na značku Zlatý bažant. Keďže sa jedná o zásadnú zmenu receptúry, aj jej uvedenie musí byť zásadné. Preto sme sa rozhodli vydať odvážnou cestou a uviesť kampaň, aká nie je na Slovensku zvykom. Veď skúste si teraz nahlas sami pre seba povedať: Zlatý Bažant už nie je to, čo býval. Koncept je z pohľadu značky veľmi trúfalý až provokatívny a o to viac nás teší podpora, ktorú si kampaň získala interne, ako aj reakcie spotrebiteľov v pre-testoch spotu. Sme v ňom totiž mimoriadne úprimní a na náš niekdajší ležiak sa pozeráme optikou slovenského pivára a s akurátnou mierou sebairónie. Veríme si, pretože máme fantastický nový ležiak. Akurát ho treba ochutnať," priblížila Senior Brand manažérka značky Zlatý Bažant Radoslava Anguš.
„Chceme dať Slovákom dôvod, aby mohli byť opäť hrdí na tradičnú slovenskú značku Zlatý Bažant a celkovo na slovenské pivovarnícke remeslo. Do komunikácie preto vnášame aj viac dôrazu na pivnosť, ktorá sa nám z minulých kampaní možno trošku vytratila. Našou ambíciou je zmeniť vnímanie značky, podporiť vnímanie niektorých atribútov a kvality, posilniť jej pivnosť a pivnú kompetenciu v očiach spotrebiteľov," hovorí marketingový riaditeľ spoločnosti HEINEKEN Slovensko, Robert Kubička.
„V histórii značky je to veľký moment. Po rokoch nová, výrazná zmena receptúry. Potrebovali sme teda výraznú ale zrozumiteľnú komunikáciu, ktorá ľudí nie len zaujme, ale hlavne pozve ochutnať nového Bažanta. Preto sme zvolili koncept hlasu ľudu a ich okamžitej reakcie po odpití si. Chce to naozaj silnú a sebavedomú značku, aby povedala že „Už nie je to, čo bývala“ a už pre-testy nám povedali, že to naši zákazníci naozaj ocenili. Kľúčovou bola exekúcia, takto priamočiary spot totiž môže skĺznuť do nudy. To sa rozhodne nestalo a veľké očakávania od spotu režisér s celou produkciou ešte predčili. Už sa tešíme na ďalšie točenie, tento krát nového image konceptu v rovnakej zostave,“ dodáva Juraj Kováč, Creative & Strategy Director, THIS IS LOCCO.
Nový spot značky uvidíte v TV od štvrtka 27. apríla. Kampaň sa postupne objaví aj v digitálnych médiách a nasadená bude aj na vybraných outdoorových plochách, v rádiu, v printoch a samozrejme v oboch predajných kanáloch.
Realizácie TV spotu sa ujal skúsený režisér Pepe Ehrenberger, natáčanie produkčne zastrešila spoločnosť HITCHHIKER FILMS.
VIZITKA:
Klient: Heineken Slovensko
Marketing Director: Robert Kubička
Brand Team: Radoslava Anguš, Peter Smatana, Adam Košinár, Evelina Urova
Agentúra: THIS IS LOCCO
Creative Director: Juraj Kováč
Copywriter: Michal Roháček, Juraj Kováč
Art Director: Martin „Larry“ Jaňák
Online Copywriter: Michal Roháček
Online Graphic Designer: Adrián Méry
Client Service Director: Juraj Rusnák
Strategy Director: Juraj Kováč, Pavol Minár
Account Manager: Petra Kalmárová
Produkcia: HITCHHIKER FILMS
Producer: Michal Gogh, Viktória Cintulová, Ján Balážik
Režisér: Pepe Ehrenberger
Kamera: Martin Chlpík
Hudba: Viktor Hazard